Az ES5 letisztultabb formatervvel rendelkezik, mint a ZS EV
Augusztus végén leplezte le a ZS új nemzedékét az MG, amely többek között hazánkba is full hibridként érkezik. Akkor a tisztán elektromos kivitelről nem esett szó. Úgy tűnik, nem véletlenül, hiszen az MG nemrég bemutatta az ES5-öt, amely a hírek szerint Európában, az Egyesült Királyságban, és Ausztráliában is a kereskedésekbe kerül.
Tisztán elektromos modell lévén elhagyták a hűtőmaszkot
Az újdonság 4,48 méter hosszú, a tengelytávja pedig 2,73 méter. Viszonyításképpen a leköszönő ZS EV-nél 16,2 centiméterrel hosszabb
Kizárólag hátsókerék-meghajtású lehet
Az utastérről egyelőre nem közölt részleteket az MG, viszont a műszaki paraméterekről már többet tudni. Az ES5 az MSP (Modular Scalable Platform) padlólemezre épül, csakúgy mint az
MG4-es. Egyelőre egyetlen hajtáslánc paramétereit ismertették, amely 168 lóerővel és 250 newtonméterrel rendelkezik. A kínai ipari minisztériumból kiszivárgott adatok szerint három különböző akkumulátor kerülhet az ES5-be, a legnagyobb 62,2 kilowattórás, amely a CLTC ciklus szerint 525 kilométeres hatótávval kecsegtet. Pontos árat egyelőre nem közöltek a belpiacra vonatkozóan sem. Meg nem erősített információk alapján az első példányok 2025-ben érkezhetnek Európába.