Magyarországra is megérkezett az új Subaru Forester E-Boxer!

A hatodik generációs Subaru Forester lágyhibridként is valódi terepjárónak ígérkezik

A Subaru újdonsága azoknak szól, akik nem csak a divat miatt vennének SUV-ot, de azért manapság már valamennyi elektromos rásegítésre és a modern extrákra is igényt tartanának.

Merevebb, modernebb, takarékosabb és jobb terepképességekkel rendelkezik az elődeinél az Európában is bevezetésre kerülő, új, E-Boxer hajtáslánccal szerelt Subaru Forester. És ami a legfontosabb, továbbra is az úttalan utakra éhező vásárlókat célozza a városi dugóban indokolatlanul magasabb üléspozícióra vágyók helyett. Éppen ezért hangsúlyozza a 22 centis hasmagasságot, illetve a 20,4 fokos első, 25,7 fokos középső és 21 fokos hátsó terepszögeket a megszokott marketing-rizsa helyett a gyártó. Természetesen azért a látványra is adtak a modern dizájnnal és a 18 colos felnigarnitúrával.
Hirdetés
A motorok terén sem estek át a ló túloldalára a japánok, pontosan annyit adnak és abban a formában, ami a célfelhasználáshoz szükséges. 2,0 literes, benzines boxer jár 136 lóerővel és 187 newtonméterrel, akárcsak a Crosstrek modellben. A 2024-ben már szinte kötelező villanyos kiegészítésnek pedig ott a 16,7 lóerős, de 66 newtonméteres nyomatékra képes villanymotor, ami feljogosítja az "E" betűre a típust a boxer felirat előtt. Az E-Boxert ráadásul jó eséllyel nem a gyártó legnagyobb mellényúlásával, az egykori boxer-dízellel kell majd együtt emlegetni a jövőben, erről árulkodik a 8 éves, kilométerkorlátozás nélküli garancia is. A beltérben azért természetesen ott a modern SUV-modellek kényelme, a 11,6 colos Full HD infotainment rendszer, a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto támogatás, illetve a fontosabb funkciók számára a fizikai gombok sem vesztek ki. Az akár láblendítéssel, kéz nélkül is nyitható ajtó mögött megbújó csomagtartó alapesetben 508 literes, ám akár 1720 literre is bővíthető, az új rögzítőpontok segítségével pedig állítólag még praktikusabban és kényelmesebben használható a tér. Biztonsági extrák terén többek között 9 légzsákkal, vezetőfigyelő rendszerrel, vészhelyzeti megállásra is képes sofőrsegédekkel és 360 fokos kamerával is büszkélkedhet. A várható árakról és az első példányok érkezéséről egyelőre még nincs információ.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?