A francia piacon 2024 áprilisban debütált az új 3008-as, a többi európai országban két hónappal később vezették be. Ezekből az időpontokból arra is következtethetnénk, hogy az ezt követő nyári uborkaszezon miatt lassan indultak be az eladások, pedig pont az ellenkezője történt. A Peugeot 3008 és E-3008 valósággal berobbant a piacra, mostanra több mint 50 000 rendelés érkezett az autóra
A teljes rendelési állomány negyedét a tisztán elektromos verziók teszik ki, ami egyrészt magasabb, mint a kategória átlaga, másrészt annak fényében különösen jó eredmény, hogy a teljes európai piacon a villanyautók értékesítésének visszaesését látjuk.
A megrendelések zömét a jobban felszerelt GT változatra adják le, amely itthon 14 millió forintról indul, a villanyhajtású változatért pedig minimum 20 840 000 forintot kérnek ugyanezzel a felszereltséggel. AZ alapnak számító Allure viszont már 12 190 000 forinttól elérhető, elektromos motorral pedig 18 990 000 forinttól.
Ha valami jól fogy az európai piacon, de sehol máshol, akkor az egy igazi sikersztori? 😀 A Toyota Corollával akkor mi a helyzet? 😀 Jobb lenne ezt egy picit átgondolni…
Igen, ha valami jól fogy a 10+ milliós EU, USA vagy a kínai piacon az többnyire elég ahhoz, hogy egy modellt nyereségessé tegyen, főleg ha a platformra több mást modellt is rá lehet építeni (ebben most a Stellantis kifejezetten jó).