Az Alfa Romeo magyar oldalán is megjelent a crossoverhez tartozó árlista
Nem indult könnyen
az Alfa Romeo crossoverének élete, hiszen napokkal a bemutatás után az olasz kormány nyomására megváltoztatta a modell nevét a márka, mivel
a kabinet álláspontja szerint a Milano név nem passzol egy olyan autóhoz, amit nem Olaszországban gyártanak. Az Alfa ezért egy korábban is használt nevezékre cserélte az eredetit, így az utakra már Junior néven kerül az újdonság.
Lágy hibridként és tisztán elektromosként is rendelhető
Ahogyan az várható volt, Magyarországon is kétféle hajtáslánccal rendelhető a Junior. Az olcsóbb megoldás az 1,2 literes benzinmotorral szerelt verzió, amely Core felszereltségi szinttel 10 990 000 forintról indul, míg a Speciale csomaggal 11 790 000 forint az alapár. A 156 lóerős villanyos erőforrással ugyanezek a kivitelek érhetőek el: előbbiért minimum 14 990 000, míg utóbbiért legalább 15 790 000 forintot kell letenni az asztalra. Az abszolút csúcsváltozat a maga 280 lóerejével - amely a Veloce névre hallgat - alsó hangon 18 490 000 forintba kerül.
A Junior végső ára akár több millió forinttal is fentebb tornázható. Rögtön a fényezés sokat dobhat, hiszen a fehér árnyalatot leszámítva minden más feláras. A legdrágább alternatíva a Glória piros fekete tetővel, amelyért 700 ezer forintot kell pluszban kifizetni. A legdurvább extra a Perfromance csomag a maga 2,2 millió forintos költségével, amely többek között sportosabb kormánykereket, Alcantara betéteket, sötétített hátsó ablaküvegeket, vagy éppen a hangulatvilágítást foglalja magába. Szintén említésre méltó az 1,3 millió forintos Tech csomag, amelynek a teljesség igénye nélkül a táblafelismerő, az elektronikusan nyíló csomagtér-ajtó, vagy éppen a 360 fokos kamerarendszer a része.
Az elektromos verziók kombinált hatótávja a WLTP ciklus szerint kiviteltől függően 322 és 410 kilométer között alakulhat