Sportosabb frontrészt kap az MG ZS második generációja (fotó:mgmotorespana)
Hazánkban messze a ZS számít a legnépszerűbb választásnak az MG palettáján, hiszen 2024-ben (júliussal bezárólag) 876-ot regisztráltak, míg a második HS-ből 185-öt - derül ki a Datahouse összesítéséből. Az első generációt itthon egy 1,0 literes, vagy egy másfél literes benzinmotorral értékesítik, valamit adott egy tisztán elektromos kivitel is. Úgy tűnik a második generáció öntöltő hibrid hajtásláncot is kap, legalábbis erre utal a spanyol képviselet által közzétett Instagram poszt, amelyben a ZS után a Hybrid+ nevezék is szerepel.
A Hybrid+ nem ismeretlen elnevezés, hiszen a kisebb testvéren is szerepel
Egyelőre hivatalos információ nem áll rendelkezésre arról, hogy mit takar a Hybrid+, viszont
az általunk is kipróbált MG3 csomagtér-ajtaján is ez olvasható. A kisebb testvérben ez egy 1,5 literes, négyhengeres, 102 lóerős benzines erőforrást takar, amelyhez egy 136 lovas villanymotor társul. A rendszerteljesítmény a 3-asban 193 ló, a hajtásláncot pedig az 1,83 kilowattórás akkumulátor teszi teljessé.
Egyelőre a homályból néz vissza az MG második generációja (fotó:mgmotorespana)
A hivatalos bemutató augusztus 28-án esedékes, vélhetően ekkor derül ki, hogy az öntöltő hibrid hajtáslánc a korábbiak helyett vagy esetleg melléjük érkezik, ugyanis különböző források egymással ellentétes értesüléseket közöltek.