Vajon itthon is kelendő lenne ez a Honda Civic?

A Type R alá pozicionált sportos verziót kapott a Civic

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Honda őshazájában már frissült a 11. generációs Civic, a ráncfelvarrással pedig egy sportosabb kivitel is megjelent a modellpalettán - szigorúan kézi váltóval.

Januárban leplezte le a Tokiói Autószalonon a Civic RS koncepcióját a Honda, mostanra pedig hivatalossá vált, hogy Japánban szeptemberben megjelenik a piacon is a sportosabb modell. A tanulmány és a kész produktum szinte teljes egészében megegyezik, az egyetlen lényeges különbség a Type R-éhez hasonló hátsó szárny, viszont ez csak választható extra.
Hirdetés
Az utastérben a műszerfal piros díszbetéteket kap, ám ennél lényegesebb a középkonzolon, hogy egy hatfokozatú manuális váltó kapcsolója tűnik fel. Japánban - csakúgy mint itthon - eddig kizárólag automatával lehetett megvásárolni az autót (természetesen a Type R kivételével). Motorfronton 1,5 literes VTEC benzines erőforrás kerül a Civic orrába, amely 180 lóerős teljesítményre képes. Viszonyításképpen a márka hot hatch-e 330 lóval kerül az utakra. A hagyományos verzióhoz mérten újdonság a sportosabbra hangolt futómű, és a fordulatszám szabályozó. Japánban 4,2 millió jenre, vagyis kicsivel több mint 10 millió forintra árazták be a Civic RS-t, amely szeptembertől válik elérhetővé.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?