Így adhatod el valós piaci áron a céges flottát!

Fizetett hirdetés

Ha saját, ha finanszírozott, ha tartósbérlet: az Auto26 minden céges autóra tud egy jobb ajánlatot!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem véletlenül sikeres az Auto26 csapata, akik teljesen új megközelítéssel állnak az autóértékesítéshez! Már céges flottákkal is foglalkoznak, a gépjárművek pedig valós kiskereskedelmi értékükön cserélnek gazdát náluk, mindezt 30 napon belül.

Korábban is írtunk már az Auto26 kiemelkedően sikeres holland módszeréről, illetve arról is, hogy még a Pest vármegyénnél távolabb élő tulajdonosoknak is megérheti inkább felutazni Budapestre és erre a csapatra bízni az autók eladását. A kereskedés a teljes transzparencia híve, és igyekszik minden negatív előítéletet megcáfolni, ami a használt autó értékesítéssel kapcsolatban felmerülhet. Most viszont egy teljesen új irányba nyit a Google értékelések alapján 4,9 csillagos, LinkedIn profillal is rendelkező kereskedés: a céges flották kifutó autóit is elkezdték értékesíteni. Ehhez már a tapasztalat is megvan, három flottakezelővel is együtt dolgoznak, amelyek közül a legnagyobb 1200 autót kezel. Mindig eladási áron dolgoznak, és amíg a magányszemélyek számára egységesen 5% a jutalékuk, addig a cégekkel egyedi megállapodást kötnek. Az általuk értékesített autókat minden esetben átvizsgálják.
Hirdetés
Ahhoz viszont, hogy céges flottákról beszélhessünk, érdemes kategorizálni a dolgokat. Ezek a flották ugyanis nem csak méretben különböznek, hanem az autók tulajdonlása és finanszírozása terén is. Az első lehetőség, hogy a flotta konkrétan a cég tulajdonában van: újkorukban megvették az autókat, azok elértek egy bizonyos kort, és eladáskor konkrétan a cégnek kell értékesíteni az autókat. A második eset, hogy finanszírozott, de a cég kezeli és értékesíti az autókat a finanszírozás lezárása után. A harmadik lehetőség pedig a tartósbérlet, amikor mindent a flottakezelő intéz, a cég pedig csak használja az autókat, a végén pedig maradványértéken megvásárolhatja, vagy visszaadhatja.

Érdekesség, hogy az Auto26 nem csak az első, hanem mindhárom esetben jó választás lehet a cégeknek.

Általánosságban igaz ugyanis, hogy több pénz maradhat a cégek zsebében, ha a megszokott módszerek helyett az Auto26 bizományos értékesítését választják. A saját, illetve a finanszírozott flottánál a felvásárláshoz képest tudnak jelentősen nagyobb összeget vállalni, tartósbérlet esetén pedig a maradványértékhez képest. Mindezt 30 napos eladási garanciával és a kellékszavatossági kötelmek átvállalásával. Ez utóbbi a legérdekesebb, mert bár az eladás pillanatáig valóban az eladó nevén marad az autó, ám eladáskor a kereskedés vásárolja meg és adja tovább, így a cég helyett a kereskedés kell, hogy vállalja a szavatosságot, amelyre még egy extra lapáttal is rátesznek, a vevő 3 év garanciával kapja majd meg az autót. Nézzük meg mindezt részletesebben, először a saját tulajdonú autók esetében. A legnagyobb előny ilyenkor az ár. Ha ugyanis autófelvásárlással vagy autóbeszámítással értékesíti a cég a flottát, akkor egy kereskedésnek adja el, akik úgy tudnak hasznot termelni, hogy a valós, kiskereskedelmi érték mindösszesen 65-75 százalékát fizetik ki az autóért, azaz egy nagykereskedelmi árat. Ehhez képest az Auto26 vállalja, hogy a gépjármű a valós piaci áron kel el, üzletpolitikájuk, hogy kitermeljék a saját jutalékukat. Ehhez vállalják az autó felkészítését az eladásra, illetve a gyorsasággal sem lesz gond, hiszen 30 napon belül értékesítik a járműveket. A következő opció, hogy finanszírozott flottáról van szó. Itt a legnagyobb előny a fentieken kívül, hogy akár az eladás pillanatáig finanszírozott maradhat az autó, mindezt úgy, hogy továbbra sincs macera. A kereskedés felkészíti és hirdeti az autókat, a cég pedig csak élvezi, hogy akár 35 százalékkal többet kapott kézhez a végén.
Hirdetés
A legkülönlegesebb eset a tartósbérlet, ahol az autóknak van egy úgynevezett maradványértéke, ez általában 40 százalék környékén mozog. Itt jön a képbe, hogy ennél az autók legtöbbször jóval többet érnek. Így amennyiben a cég az Auto26 csapatát választja ahelyett, hogy visszaadná az autókat a maradványértékért cserébe a flottakezelőnek, ilyen esetekben megvan a tapasztalatuk, hogy együtt dolgozzanak a flottakezelőkkel és a legmagasabb áron értékesítsenek. Mindhárom esetben a kulcs, hogy a B2B (avagy a cég és cég közötti) értékesítés helyett az Auto26 a B2C (tehát a cég és a magánszemély közötti) értékesítéssel a kiskereskedelembe forgatja át az üzletet, az így keletkező hasznot pedig végül az autókat eladó cég élvezheti. Jelenleg közel 500 darab autót értékesítenek évente és ez a szám együtt növekszik a telephelyük kapacitásával. Mindhárom esetben érdekes lehet még az exportra történő értékesítés is, Magyarország ebből a szempontból ugyanis a kiemelkedően magas ÁFA miatt előnyt élvez a többi országgal szemben. Itt természetesen már B2B értékesítésről van szó, a két cég viszont továbbra is nettóban kereskedik. A környező országokban viszont annyival alacsonyabbak az adóterhek, hogy a külföldi vevőknek jó eséllyel még akkor is kevesebbet kell fizetnie a végén, ha magasabb áron hirdetik a magyarországi autókat. A macera azonban ebben az esetben sem az autókat eladó céget terheli, az ügyintézés mellett az exportokmányokat, a szállítást, illetve szükség esetén a vámkezelést is megoldja az Auto26 profi csapata.
Hirdetés
Fizetett hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?