A frontrészen látványos az átalakulás a korábbi EV6-hoz képest
2021-ben jelent meg a Kia első dedikált villanyautója, amelyet a számos kedvcsináló fotó után nagy egészben is megmutattak. Ahogyan az várható volt a frontrészt szinte teljesen átszabták, a nappali menetfény új grafikát kapott, illetve az hűtőmaszk valamint a lökhárító is átalakult. Az autó küllemén ettől eltekintve nem sok változás figyelhető meg, egyedül az új 19, és 20 colos felnik érdemelnek említést.
Új nappali menetfények az EV6-on, de az alsó hűtőmaszkot és a lökhárítót is átszabták
Ezzel szemben hátul nincs változás, így továbbra sincs ablaktörlő
Új 19 és 20 colos felnik érkeztek Dél-Koreába az EV6-hoz
A digitális műszeregységet és a közvetlenül mellette lévő érintőképernyőt is átdolgozták, bár a méretük nem változott. A kétküllős kormánykerék is fejlődött, immár ujjlenyomat-olvasót is tartalmaz, így az autóhoz rendelt felhasználók kulcs nélkül is indíthatják. Ugyancsak előrelépés, hogy mostantól nem szükséges vezeték az Android Auto és Apple CarPlay futtatásához. A márka közleménye szerint a HUD-ot is frissítették, illetve a digitális belső visszapillantó tükör is bekerült az EV6-ba - hátsó ablaktörlő továbbra sincs.
Az utastérben módosult a kormánykerék, illetve a kijelzők. Mostantól digitális belső visszapillantó is segíti a sofőrt
Koreában a Hyundai csoport új, 84 kilowattórás akkumulátorát is megkapta a modell, amely egy 77,4-es telepet vált. Így az ottani piacon a ráncfelvarrott modell 494 kilométert tehet meg egy feltöltéssel, szemben a korábbi 475-tel. A Kia közleménye szerint a töltés is gyorsabb lett, hiszen a 350 kilowattos DC gyorstöltőkről mindössze 18 perc alatt képes 10-ről 80 százalékra feltölteni a modell. Egyelőre az európai megjelenésről nem közöltek információkat, de vélhetően heteken belül megtörténhet a bejelentés.
Nagyobb akkumulátor került az EV6-ba, ezzel a hatótáv is nőtt, illetve a töltés is gyorsabbá vált
Egyelőre nem tudni, Európába mikor érkezhet meg a frissített modell