A megjelenés sportos és agresszív, viszont nem villanyautósan futurisztikus, a rácsozás csak dísz
A kínai vásárlóerő nagysága miatt érdemes országspecifikus modelleket felvenni a kínálatba, többek között az Audi is ezt teszi szinte az összes modelljével. Felsőbb körökben elvárás a nyújtott tengelytáv, még akkor is, ha az autó maga nem tartozik a luxuskategóriába, így született meg például a hosszú Audi A4 és 3-as BMW.
Ebben a felállásban 4,87 méter hosszú a Q6, minden plusz centiből a tengelytáv profitált
Az
új Q6 e-tron márciusban tárta elénk teljes valóját, a 4,77 méter hosszú SUV kizárólag elektromos hajtással készül, ahogy azt neve is sugallja. Egy hónapra rá a pekingi autószalonon leplezték le a Q6L e-tron kivitelt, de ez még mindig nem a legnagyobb Q6 Kínában. Az ázsiai országban ugyanis immár két éve készül a helyi Q6 négy- és hathengeres benzinmotorral, az 501 centis hossz nem sokkal marad el az európai Q7-től.
A feszültség 800 volt, tölteni maximum 270 kilowattal lehet, így 260 kilométernyi hatótávot 10 perc alatt szippant magába
Az elektromos verzió 10,5 centivel lett hosszabb, ami egyfelől a lábteret növeli, de mivel a padlóban is keletkezett némi plusz tér, az akkut is megnövelték. A kapacitás 100-ról 107 kWh-ra nőtt, ami a kínai mérési szabvány szerint 700 kilométer feletti hatótávot eredményez, a normál verzió ellenben csak 625-re képes. A gyengébb változatot csak egyetlen villanymotor hajtja 347 lóerővel, a kétmotorosnál 469 lóerőből lehet gazdálkodni.
Az egyre jobb kínai autók iránt otthon is nő a kereslet, ami kihívás elé állítja a nyugati gyártókat
A hosszúság mellett változott az autó orra is, az átdolgozott maszk és lökhárító szélesebbnek mutatja az autót a fekete elemeknek köszönhetően. Újdonság a hátsó OLED fényszóró, ami piktogramok segítségével képes kommunikálni a többi sofőrrel, illetve vannak Q6L specifikus fényezések, hogy az se keverje össze a sima verzióval, akinél éppen nincs subler.