Itthon is zöld rendszámot kapna
Az a legmeglepőbb a „Nagy Kutyában”, hogy nincs benne semmi meglepő. Formaterve az európai utakon sem hatna furcsán, bár tény, hogy biztosan sokaknak jutna eszébe róla valamelyik Jeep, Mercedes, vagy épp Ford termék. Ráadásul itthon zöld rendszámot is kaphatna a 4,7 méter hosszú, közel két méter széles és 1,78 méter magas SUV ugyanis konnektoros hibrid hajtásláncot kap.
2,8 méter a tengelytávolsága
Az autó mozgatásáról tehát az 1,5 literes, turbós, négyhengeres benzinmotor és két villanymotor gondoskodik. A benzinmotor 165 lóerős, 243 Nm forgatónyomaték társaságában, míg az első tengelyen egy 95 lóerős, a hátsó tengelyen pedig egy 200 lóerős villanymotor termeli a lóerőket, utóbbiak együttesen 750 Nm forgatónyomatékot ad. Az energiatárolást pedig 19,09 kilowattórás lítium-vasfoszfát akkumulátorra bízták, amellyel 102 kilométeres tisztán elektromos hatótávot tud az autó, ráadásul villámtöltést is tud.
6,3 másodperc a 0-100 km/h gyorsulása
Bent 14,6 colos központi érintőképernyő és 12,3 colos digitális műszeregység vár a vezetőre és az utasra, míg a csomagtér alapból 483 literes, de 1362 literesre bővíthető. A hab a tortán, hogy mindezért Kínában csupán 179 800 jüant kérnek, ami simán átszámítva csupán 9 millió forintnak felel meg. Arról viszont nincs információ, hogy megjelenhet-e valaha is Európában.