Végre hivatalosan is bemutatkozott az Audi Q6 és SQ6 e-tron
Olyan fényszórókat kap az új Audi, amilyen eddig semmilyen más autón nem volt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Q6 e-tron ledobta élénk színekkel tarkított álcáját, és immár teljes pompájában mutatja magát a nagyközönség előtt. Bár az Audi újdonsága nem hoz radikálisan más formatervet, mégis került bele jó pár újdonság.
Álca nélkül is jól mutat az Audi villanyautója
A Q6 e-tron legnagyobb újdonsága, hogy a nappali menetfény állítható, annak függvényében, hogy a sofőr milyen mintát választ ki, akár menet közben is
Hátul is működik ez a mechanika, például a vészvillogó bekapcsolása után egy háromszög jelenik
A "hűtőmaszk" csak dísz, nem megy át rajta levegő, az esztétikai szerepe viszont annál nagyobb, hiszen leginkább e segítségével különböztethető meg a Q6 és SQ6 e-tron, persze a csomagtérajtón lévő feliraton túl
2,90 méter a tengelytávolsága. Az Audi háza táján az első modell, amely a PPE (Premium Platform Electric) platformra épül, így a legközelebbi testvére a szintén erre az struktúrára épített Porsche Macan EV
A középkonzolon elegáns kialakítást kapott az irányváltó, illetve természetesen töltőpad is jár az autóhoz
Előre egy méretes, 64 literes frunk (első csomagtartó) kerül
Hátul sincs ok a panaszra: 526 literes a csomagtér, a 40:20:40 arányban hajtható ülések ledöntésével pedig 1529 literig bővíthető
Alig található néhány gomb a műszerfalon, a klíma is kizárólag a képernyőről vezérelhető
Németországban a Q6 e-tron 74 700 euróról (mai árfolyamon 29,5 millió forintról), míg az SQ6 e-tron 93 800 euróról (37,1 millió forintról) indul