A Genfi Autószalonon hivatalosan is bemutatták az átszabott MG3-at
Hosszabb és szélesebb autóként jön Európába az MG3, amely alaposan átalakult az elődjéhez képest. Formatervében sokkal sportosabb lett, dinamikus vonalakkal játszik, ám méreteiben még pont élhető marad a nagyobb városokban is. A megújult autó 4,3 méter hosszú, 1,80 méter széles, 1,50 méter magas, míg a tengelytávja 2,57 méter. A tömege a hibrid hajtáslánc ellenére is csupán 1285 kilogramm, a csomagtere pedig 293 liter.
A korábbinál sokkal agresszívabb frontrésszel rendelkezik
Az első fényszórót korábban már megmutatták, ám a hátsó lámpát most villantották meg először
16 colos felnik kerülnek az autó alá
Az utastér bizonyos részei már ismertek, hiszen korábban megmutatta az MG, azonban a műszerfalat most először prezentálták. Ezen egy 7 colos digitális műszeregység, és egy 10,25 colos érintésérzékeny multimédiás kijelző kapott helyet. Jó hír, hogy egy fizikai gombsor is került a középső képernyő alá, így a legfontosabb funkciókat onnan is elérni. A középkonzolra került az irányváltó, valamint az üzemmódválasztó. Utóbbival utasítható az autó, hogy a járművet kizárólag a villanymotor vagy éppen a benzines hajtsa, esetleg mindkettő egyszerre.
Minimalista, de ízléses az utastér
A kormány mögé egy 7, míg középre egy 10,25 colos kijelző kerül
Ha már a hajtáslánc: a rendszer alapját egy 1,5 literes Atkinson-ciklusú benzinmotor adja 101 lóerővel, a villanymotor ezt egészíti ki 134 lóra. Álló helyzetből 8 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, a 80-120 km/h pedig 5 másodpercet vesz igénybe.
Azt nem árulták el, hogy pontosan mikortól lesz kapható itthon az MG3