Az eddig értékesített modellmix mintegy 80%-át a benzines modellek tették ki, ezek közül is a B-SUV szegmensbe tartozó, családi autónak is kiváló MG ZS volt a legnépszerűbb a vásárlók körében. A céges és magánvásárlók aránya 60-40%-ban oszlik meg a magánvásárlók javára. A magánszemélyek inkább a belső égésű, míg a céges vásárlók a környezetbarát meghajtású modelleket választották.
A kétezredik hazai MG egy 100%-ban elektromos meghajtású ZS EV volt, amelyet Székesfehérváron, az MG Ivanics márkakereskedésben adtak át új tulajdonosának 2024. február 22-én. Az autó egy munkavédelemi és tűzvédelmi tanácsadást nyújtó vállalkozás céges autóflottájának lett az első tisztán elektromos meghajtású darabja. A fehér színű, Comfort felszereltségű, 320 km-es hatatóvval bíró Standard Range, most a 3,6 milliós állami támogatás igénybevételével mindössze 9 145 000 forintos költséget jelentett a vállalkozás számára. Az új autó kulcsait a cég ügyvezetője Mészáros Viktor MG értékesítőtől vette át ünnepélyes keretek között, melyhez az MG Motor Hungary márkaképviselete egy wellness hétvégére szóló utalványt ajándékozott.
„
Mivel elsősorban városi közlekedésre használatos autóval szerettük volna bővíteni a céges autóparkunkat, kézenfekvő volt, hogy elektromos autóban gondolkodjunk. Egyrészt a zöld rendszámhoz társuló előnyök – ingyenes parkolás, cégautóadó mentesség -, másrészt az állami támogatás miatt. Nagyon sokat keresgéltünk, több márka kínálatát is áttanulmányoztuk. Fő szempontjaink között szerepelt a 300 km feletti hatótáv, a tágas csomagtér és a kedvező garanciális feltételek. De hozzáteszem, hogy nagyon sok múlott a kereskedésen is, hiszen a székesfehérvári MG kereskedésben készséges tájékoztatást és szakszerű segítséget kaptunk. Meggyőződésünk, hogy jó döntést hoztunk, hiszen az MG ZS EV azon túl, hogy megnyerő a külseje, nagyon kényelmes és már az alapfelszereltsége is annyira magas, hogy szerintünk ár-érték arányban ez a legjobb a piacon” – nyilatkozta az autót megvásárló StruktOrganika Kft. ügyvezetője.
„
Elkötelezettek vagyunk a minőségi autógyártás iránt, ezzel is hozzájárulva a fenntartható és mégis élményteli autózáshoz. Örömmel tapasztaljuk, hogy az elektromos autóvásárlásra felhasználható állami támogatás hatására vállalati oldalról felélénkült az érdeklődés az elektromos modelljeink iránt. Büszkék vagyunk rá, hogy alig másfél év alatt már 2000 vásárló szavazott bizalmat a márkának. Azt jelzi számunkra, hogy az emberek megismerték és megszerették az MG autóit. Ez már olyan mennyiségnek számít, amitől az MG márka sokkal inkább láthatóvá válik az utakon. Továbbra is azon dolgozunk, hogy az MG az autós társadalom meghatározó márkájává váljon. A vásárl
ók választása a legjobb visszajelzés számunkra” – mondta Szabó Csaba, az MG Motor Hungary márkaigazgatója.