A Charleston By Biancone rendes fényezést kap, a gyári Ami anyagában színezett műanyag elemekből készül
A piac egyik legaranyosabb villanyautója a Citroën Ami, az apróság tetszés szerint
Opel vagy
Fiat emblémával is megvásárolható, utóbbi némileg különbözik az alapmodelltől. Aki egyedibb kialakítású verziót szeretne birtokolni a típusból, annak érdemes vetnie egy pillantás a 150 példányban készülő Charleston By Biancone szériára.
Ahogy oly sok régi Citroënben, itt is az egyküllős kormányra esett a választás. A vezetőülésülés háttámlájára esernyőtartót varrtak
A kisautó nem gyári verzió, Massimo Biancone olasz dizájner kreativitását dicséri az átalakítás. Az 1980-ban debütált 2CV kétszínű Charleston kivitelét vették alapul, innen ered a fekete-bordó fényezés. A veterán Citroën vászontetejéről sem feledkeztek meg, ezt az extrát is megkapta az Ami, a napsütötte utastér a Fiat Topolinóhoz alapáron jár.
Az Ami mopedautónak minősül, így kamaszkortól vezethető. A francia ára 3 millió forint
A Kacsa utánérzés nem csak a külsőben merül ki, az utasteret is igyekeztek visszarepíteni az időben. A régi Citroënekre jellemző egyágú kormánnyal lehet terelgetni a villanyautót, a kárpitozást fekete-fehér kockásra cserélték. A típus alapvetően igen fapados, ezt a Charleston kivitel igyekszik némileg enyhíteni. Az üléseket kényelmesebb darabokra cserélték, immár bluetoothos fejegységen lehet zenét hallgatni, emellett gumiszönyeg és belső visszapillantótükör is megjelent a fedélzeten. Olyan extrákra továbbra sem érdemes számítani mint a klíma, illetve műszaki téren sincs változás. A nyolc lóerős teljesítmény és a 45 km/h-ás maximum továbbra is csak (bel)városi közlekedésre teszi alkalmassá az Amit.