Valószínűleg a tulajdonos nagyon vágyik egy világháború környéki autóra, ezzel a megoldással olcsón készített megának egyet
Youngtimer koruvá érett az E46, a széria “rút kiskacsája”, a háromajtós Compact is egyre keresettebb. Az érdekes formavilág már nem is annyira extrém, ha néhány mai BMW-hez viszonyítjuk az egyes sorozat elődjét. A viszonylag ritka modell nagyobb motoros változatainak ára elkezdett felfelé kúszni, főleg ha az adott példány mentes a házi tuningtól.
A lényeges elemek felkerültek, még egy fehér falú gumival lehetne öregíteni a BMW-t
Az ízlésficam legújabb szinonímája lehetne ez az ukrán rendszámú hármas BMW, amelyet egy negyvenes években gyártott Cadillac mintájára alakították át. Az akkori autókra jellemző géptetőt eszkábáltak az eredeti közepére, a két vese helyett egy magas krómozott hűtőrácson át lélegzik a BMW. A mester a dupla lökhárítóban hitt, ezért a műanyag elemekre elöl-hátul króm ütközőket szereltek, erre csavarozták fel a régi stílusú fényszórókat.
Valószínűleg itt nem lakik pórkerék, különben elég nehéz lenne a csomagtartó nyitása és zárása
A legkisebb E46-os hátul sem maradhatott archaizáló elemek nélkül, a már említett lökhárító fölé egy pótkeréktartót rögzítettek. A művészt a viszonylag kicsi függőleges felület és a légterelő sem tudta megállítani, minden nehézséget áthidalva sikerült a műtét.
Akkoriban meghökkentő volt fizimiska, mára viszont éppen a különlegessége a bája