Az akár 9 személy szállítására is alkalmas modell a Citroën új stílusjegyeit hordozó orr-részével markánsabb, elegánsabb megjelenést kapott. Lévén egy ráncfelvarrásról van szó, így a szokásos módosításokat eszközölték a formatervezők. Átszabták elöl a lökhárítót, a hűtőmaszkot és egy picit a fényszórókat is. Fontos részlet az új márkaembléma is, de az új 17 colos felnik is divatosak.
Bent is új dizájn várja az utasokat, valamint megújul, 10 colos infotainment érintőképernyő, továbbá és az eddiginél is több, nagyobb és ötletesebb kialakítású tárolóhely.
Európában csak villanymotorral lesz kapható az autó ë-SpaceTourer néven. Hajtásáról a cégcsoport jól ismert, 136 lóerős villanymotorja gondoskodik, ám az ügyfelek kétféle akkumulátor közül választhatnak. A kisebbik 50 kilowattóra kapacitású, ezzel 224 km a hatótávolsága. Jóval sokoldalúbb azonban a 75 kilowattórás akkupakkal, hiszen ezzel már 350 km lehet a hatótávolsága, ami 20 kilométeres növekedés a régebbi modellhez képest.
Az ë-SpaceTourerhez egy 7,4 kW-os fedélzeti töltő jár, de opciós felszerelésként 11 kW-os háromfázisú töltő is kérhető hozzá, amivel még könnyebb a töltése. 7,4 kW-os wallbox használatával a teljes töltés 50 kWh-s akkumulátor esetén 6 óra 40 percet, 75 kilowattórás akkumulátor esetén 11óra 20 percet vesz igénybe. 11 kW-os wallbox használatával a töltési idő 4h 50 perc (50 kWh-s akkumulátor), illetve 7h 30 perc (75 kWh-s akkumulátor). 100 kW- os gyorstöltő oszlopról 38, illetve 45 percig tart az akkumulátort 0-ról 80%-os szintre feltölteni. Európán kívül az új SpaceTourer a tisztán elektromos változaton felül egy 180 lóerős BlueHDi dízelmotorral is rendelhető, amelyhez 8 fokozatú automata sebességváltó tartozik.