A típus a történetében először érhető el lágy hibrid hajtáslánccal
Jövőre érkezik meg a márkakereskedésekbe az új Opel Corsa a 48V-os lágy hibrid hajtáslánccal. Az 1,2 literes, háromhengeres benzinmotor 100, vagy 136 lóerős lehet, amelyhez a sebességváltó mindkét változatban hatfokozatú duplakuplungos szerkezetű automata, ebbe építik bele a 28 lóerő teljesítményű villanymotort, amely lítiumos akkumulátorból kapja az energiát.
Az első ülés alá beépített 48V-os lítiumionos szerkezetű akkumulátor kihasználható kapacitása 432 Wh. Ez a beépítési mód a tömegelosztás javítása révén jótékonyan hat a menetdinamikai jellemzőkre, ugyanakkor az akku nem foglal el helyet a csomagtartó hasznos teréből
Az autó kizárólag villanymotorja erejével is képes akár egy kilométer megtételére, de az elektromos hajtás mindig besegít a benzinmotornak a gyorsításoknál. Első hallásra ez nem tűnhet soknak, ám az Opel ígérete alapján a fogyasztás akár egy literrel is csökkenhet a sima benzinmotoros változatokhoz képest.
A 100 és a 136 lóerős motor is Miller-ciklusú, mindkettő 5,500/percnél éri el maximális teljesítményét, csúcsnyomatékuk pedig 205 illetve 230 Nm, 1,750/percnél
Főleg a városi és elővárosi közlekedés során domborodik ki a lágy hibrid modellek előnye