A fő látványosság egyértelműen nem az elkészült Audi volt Mario műhelyében
Az Audi javítása sajnos nem ment zökkenőmentesen, hiszen a megfelelő alkatrészek beszerzése lehetetlennek bizonyult Spanyolország ezen pontján a rövid határidő alatt. Végül Mario - aki korábban egy ralicsapat szervizfőnöke volt, jelenleg pedig nyugdíjasként vezeti a műhelyét - saját kezűleg hegesztette meg az alumínium olajteknőt.
Az aprócska szervizben a hegesztett olajteknőnél érdekesebb dolgok is akadtak
Ám az érdekességet mégsem az Audi alatt kellett keresni amikor visszatértünk Blanesbe, hiszen egy egész csokornyi különleges jármű állt bent a műhelyben a Ferrari replikától a második világháborús, oldalkocsis motorkerékpáron át a Datsun 260Z-ig. Legújabb videónkban a végéhez közelít a spanyol túra, alább láthatjátok az útinaplónk soron következő részét.