Bátran húzták a vonalakat a Toyotánál, nem olyan visszafogott a sportváltozat mint a kétezres évekbeli Corolla TS esetében
Árverés útján kerestek új gazdát a különleges Corollának, a GR Morizo Edition limitált szériából mindössze 200 darabot kapnak az amerikai vásárlók. Az autó mellett a licitálást lebonyolító kereskedés is különleges, a Longo Toyota a világ legnagyobb Toyota-dílere. A Kaliforniában működő szalon 1967-ben nyitotta meg kapuit, az 550 főt foglalkoztató kereskedés 200 ezer négyzetméteren terül el, ami magában foglalja a 120 állásos szervizt is. A kereskedés területén egy Subway étterem és egy Starbucks kávézó is üzemel, évente nagyjából 30 ezer új autót értékesítenek, ami átlagosan napi 82 kulcsátadást jelent.
Nem rossz üzlet, ha vásárló azért fizet többet, hogy bizonyos alkatrészeket kihagyjanak az autóból, persze a limitált darabszám is megnyomja az árat
A modell alapja a normál GR Corolla, annak 1,6 literes háromhengeres tubómotorjával szerelik. A 300 lóerőn nem változtattak, de a nyomatékon igen, a limitált széria 370 helyett 400 Nm leadására képes. Az összkerekes sportmodellt hatfokozatú kéziváltóval szerelik, emellett a súlycsökkentés kapott még nagyobb hangsúlyt. A hátsó üléseket kidobták, így az ablakemelő szerkezet és a biztonsági öv is feleslegessé vált, a hátsó hangszóróknak és az ablaktörlő berendezésnek is búcsút intettek a mérnökök. Ezzel 48 kilót sikerült spórolni, a tömeg így 1445 kilogramm. Az októberben tartott árverésen a listaár majdnem dupláját fizették a 001-es példányért, az amúgy 50 ezer dollárba kerülő Morizo Edition első autója 98 500 dollárért, azaz nagyjából 35 millió forintért kelt el, amit jótékony célra fordít a Longo Toyota.
Nem szokványos a három kipufogóvég egy Toyotán, de ehhez a körítéshez jó passzol