12 haszonjárművet leplezett le a Stellantis különböző márkák égisze alatt
A Stellantis cégcsoport egyben leplezte le a különböző márkáinak újragondolt haszongépjárműveit. Amíg
a Peugeot modelleknél a személyautókon is megtalálható "karom" mintázat jelenti a különlegességet, az Opeleken az úgynevezett Vizor arculat teszi könnyedén felismerhetővé a teherautókat és furgonokat, amely egy jól kivehető fekete csíkot takar az autó orr részén. A külsőn túl a Combo, Vivaro és Movano az utasterében is megújult: már alapfelszereltségi szinten is digitális kijelző helyettesíti az óracsoportot, a multimédiás kijelző pedig 10 colosra nőtt, ráadásul az Apple CarPlay és az Android Auto ezentúl vezeték nélkül is használható.
Az Opelek elején a személyautókról már ismert fekete csík, amely összeköti a fényszórókat
A Citroën haszonjárművei is elsősorban az orr részen újultak meg, hiszen megkapták az újragondolt emblémát, a Jumpy pedig még a C-alakban megrajzolt nappali menetfényeket is magáénak tudhatja. Az Opel járműveihez hasonlóan a Citroënek is megújult belsővel várják a sofőröket, hiszen a digitális óracsoport mellett ebben az esetben is 10 colos multimédiás kijelzőket pakoltak az utastérbe.
A Citroën haszonjárművein már az új embléma virít
A furgonok esetében márkától függetlenül az elektromos kivitelek maximum 330 kilométeres hatótávot kínálnak, míg a közepes méretű haszonjárművek már 350 kilométert is elmehetnek két töltés között. A legnagyobb modellek - a Movano és a Jumper - akár 420 kilométert is tudnak, de ehhez a 110 kilowattórás akkumulátort kell választani, amely feláras az alap 50 kilowattóráshoz képest.
A Fiat teherautói, a Ducato, a Doblò, és a Scudo is megújultak
Hát ez a nagyfurgon generáció így a végére simán 20+ éves modellciklusú lesz. Mármint méltán népszerű, de na…azért most már nagyon kell maszkírozni, hogy ne lássa bele az ember a vadiúj áruszállítókba a nosztalgiagőzös „régi szép időket”.