Te fizetnél havidíjat egy olyan szolgáltatásért, amihez minden hardver adott az autódban?
Már egy évvel ezelőtt, a koncepció megjelenéskor sejteni lehetett, hogy nem lesz a vásárlók kedvence a BMW ülésfűtés-előfizetése. Ennek ellenére a bajorok a fűthető ülőlapok mellett rengeteg más extra funkcióra is
bevezették a havidíjas opciókat egyes piacokon. A különös koncepció azonnali, főként negatív reakciókat váltott ki a vásárlókból és a szakértőkből egyaránt, a bajorok viszont kitartottak az ötlet mellett, egészen mostanáig.
Az ülésfűtéssel nem folytatják az előfizetés lehetőségét a BMW-nél, de a szoftveres extrák havidíjas opciói megmaradnak
Az Autocarnak adott interjúban Pieter Nota, a BMW értékesítésért és marketingért felelős vezetője elmondta: megszűnik a havidíjas ülésfűtés lehetősége, ezt a funkciót a jövőben nem lehet majd aktiválni, ha a gyártósorról
"ülésfűtés nélkül" gördült le az autó. Hozzátette azt is, hogy elsősorban azért kell kihátrálniuk ebből a helyzetből, mert a vásárlók nem fogadták el ezt a megoldást, így minimális az érdeklődés, illetve a valós előfizetők száma. Ettől még maga a havidíjas rendszer megmarad az érintett piacokon, de kizárólag a szoftveres és szolgáltatás jellegű funkciók esetében, így ha ülésfűtést nem is, de például sofőrsegédeket, feláras alkalmazásokat, vagy épp parkolóasszisztens-funkciókat a jövőben is aktiválhatnak majd a tulajdonosok az autó megvásárlása után.