Többek között a felfelé nyíló ajtókkal hódítaná meg az vásárlók szívét a közel 540 lóerős Cyberster
A Cyberster hivatalos bemutatása már egy ideje lógott a levegőben, hiszen 2021-ben jelent meg először koncepcióautóként, majd éveken át csinosítgatták, míg végül az idei goodwoodi fesztiválon először láthatta a nagyközönség mozgás közben a kabriót. Úgy tűnik, a Kínában zajló Chengdu Motor Show végre megfelelő apropónak bizonyult, hogy részletesen is feltárja az MG, mire képes a Cyberster.
3,2 másodperc alatt tudja a százas sprintet álló helyzetből
Két villanymotor felel a kabrió mozgatásáért, amelyek 536 lóerős rendszerteljesítményre, és 735 newtonméteres nyomatékra képesek. A kínai/brit márka elmondása szerint 3,2 másodperc alatt futja a százas sprintet álló helyzetből, ami még a villanyautók mezőnyében is kedvező értéknek számít. A hatótávról is érdemes néhány szót ejteni, ugyanis az MG-nek emiatt sem kell szégyenkeznie: a 77 kilowattórás akkumulátorral gyártott Cyberster a kínai mérések szerint (CLTC ciklus) 579 kilométert tud megtenni két töltés között.
Lehet esélye az MG kabriójának a súlya ellenére?
Ellenben villanyautó lévén a Cyberster súlyos hátárnyban lehet a benzines konkurenciával szemben, hiszen az össztömege 1984 kilogramm, amivel igencsak nehéz szereplőnek számít a kabriók szegmensében. Dimenzióiban már nincs akkora különbség: 4,6 méter hosszú, 1,9 méter széles, 1,3 méter hosszú, a tengelytávja pedig 2,7 méter.
Az utastér inkább elegáns, mintsem sportos