Megőrizte egyedi karakterét az AMG GT második generációja
Láthatóan nem kockáztattak a Mercedes formatervezői, amikor megrajzolták az új AMG GT vonalait. Továbbra is a klasszikus túrakupék hagyományait őrzi. Orra jól felismerhető maradt, nem kísérleteztek szögletes kialakítással, szépen lekerekítettek mindent. Hátul már markánsabb a változás, de hullámzó formák összességében itt is az előd karakterét viszik tovább.
Kezdetben az 55-ös és a 63-as jelölésű modellek forgalmazása indul
A csúcskategóriás AMG GT 63 Coupe 577 lóerővel és 800 newtonméteres forgatónyomatékkal büszkélkedhet, amit az ikerturbós, 4,0 literes V8-as motor szabadít az utakra. Álló helyzetből 3,1 másodperc alatt éri el a 100 km/h tempót. Az AMG GT 55 Coupe kicsit gyengébb a maga 469 lóerejével és 700 Nm forgatónyomatékával, így"csak" 3,8 másodperc alatt gyorsul 100-ra.
Az erősebb modell végsebessége 315 km/h, de a gyengébb is 295 km/h végsebességet tud
Mindkét modellben 9 fokozatú, automatikus sebességváltó továbbítja az erőt akár mind a négy kerék felé. Ugyanis az új AMGT GT összkerékhajtású, bár tény, hogy képes minden nyomatékot kizárólag a hátsó kerekekre is küldeni. Emellett részlegesen önzáró differenciálmű, hátsókerék-kormányzás és 30 millimétert süllyedni/emelkedni képes adaptív futóművet is kapott az új generáció.
Bent nincs meglepetés a Mercedes manapság ismert műszerfal elrendezését kapja
Az új AMG GT kupék jövő év első felében érkezhetnek meg a márkakereskedésekbe, ám az árakról még nem árult el semmi a Mercedes.