A becsapódás előtti utolsó pillanatok
Mint ismeretes múlt szombaton halálos baleset történt az Árpád híd pesti hídfőjétől nem messze. Utóbb kiderült, hogy a kerékpárost halálra gázoló Mercedes sofőrje többedmagával, a megengedettnél jóval nagyobb sebességgel közlekedett a Dunát átívelő hídon. A rendőrség információ szerint a gyorsulási versenyt nem előre szervezték le a felek, a híd előtt véletlenszerűen találkoztak, ráadásul a BMW még meg is fordult, hogy az AMG-vel versenyezhessen. A szakértők szerint az Mercedes-AMG E 63 S a becsapódás pillanatában 137 km/h tempóval száguldott, tehát majdnem a duplájával a megengedett 70 km/h-nak. A vizsgálat során az is kiderült hogy a RACE-001 rendszámot viselő Mercedesnek a baleset idején a menetstabilizátora is ki volt kapcsolva.
Nem csak ketten versenyeztek, hanem a balesetben érintett két német prémium mellett egy BMW is versenyzett
A Budapesti Rendőr-főkapitányság halálos közúti baleset gondatlan okozása miatt indított büntetőeljárást, melynek keretében már le is tartóztatták a biciklist halálra gázoló sofőrt, rögtön miután kiengedték a kórházból. A Mercedes tulajdonosát gyanúsítottként hallgatták ki a rendőrök, aki beismerő vallomást tett és elismerte a felelősségét.