Van benne egy jó adag menőség, a narancssárga fényezés és a Tesla felnik jól állnak az áruszállítónak
Veterán autók elektromosítása egyre nagyobb divat, viszonylag egyszerű módon lehet egyrészt dinamikussá, másrészt szalonképessé tenni a régi járműveket. Jellemzően
értékes vagy
népszerű modellek átépítésében látnak fantáziát a műhelyek, a Ford E-series pont egyik kategóriát sem képviseli.
Egy Tesla Model 3 Long Range feláldozta megát a restomodok (korszerűsített veteránok) oltárán
A Ford F-series mellett az E-sorozat (amely Econoline, Econovan és Club Wagon néven is fut) szintén régi szereplője a Ford amerikai kínálatának, míg előbbi családba a platós modellek, utóbbiba az áru- és személyszállító változatban kapható furgonok tartoznak immár 1960 óta. A narancssárga Econoline a második nemzedékből való, az 1974-es modell az átalakítás előtti egyetlen érdekessége a létezése, ami nem evidens egy 49 éves furgon esetében, azonban a frissítő kúra után egyedivé vált a régi Ford.
Csak egy tátongó lyuk maradt a V8-as helyén
A műhelyben kikapták a gyári 4,9 literes V8-ast, helyette egy Tesla Model 3 hajtáslánca mozgatja az autót. Az akkumulátorok a padlóba kerültek, a villanymotor a hátsó kerekeket hajtja, az egyszerűség kedvéért a Tesla komplett futóművét a Ford alá pakolták, így már a teljesítményhez passzoló fékekkel rendelkezik az Econoline. A 75 kilowattórás akkuval a Tesla 500-530 kilométeres hatótávval bír, ami a sokkal rosszabb aerodinamikával bíró furgon esetében valószínűleg csak álom marad, de ennél fontosabb, hogy az modern futóműnek és az alacsonyabb súlypontnak köszönhetően sokat javult a vezethetőség.
Furcsa látvány, hogy kábelen lóg egy veterán. Az átalakítás 15 millió forintba került