A GR Corolla rikító kékben még jobban néz ki, a karbon pedig rádob az összképre
Tavaly már egyszer megjelent a GR Corolla Circuit Edition de akkor csak egy nagyon szűk réteg férhetett hozzá, hiszen a japánok mindössze 200 példányban maximalizálták a gyártást. Népautó most sem lesz GR Corolla ezen kiadása, hiszen bár több készül belőle, még mindig csak 1600-at dobnak piacra. A különlegességét ezúttal nem a számokban kell keresni ugyanis mechanikusan nem nyúltak a Corollához a mérnökök, marad a már ismert 300 lóerős és 370 newtonméteres teljesítményt kínáló 1,6 literes, 3 hengeres turbómotor összkerékhajtással és 6 sebességes manuális váltóval.
A GR logó természetesen most is ott figyel az autón
A küllemét tekintve a legszembetűnőbb változás a kék fényezés, de az eredeti GR Corollához képest egy kicsit nagyobb hátsó légterelőt kapott, újdonságnak számít a 18 colos BBS felni bár ezt a Morizo kiadásban már láthattuk. A beltérben is feltűnik a kék láng fantázianevet viselő szín: a varrásokhoz is ezt az árnyalatot használták a tervezők, illetve a váltókaron is feltűnik a kék szín. A kereskedésekbe valamikor a télen érkezhet el a különleges GR Corolla, egyelőre nem tudni mennyiért de az alapváltozat majd' 40 ezer dolláros áránál biztosan nem lesz olcsóbb. Mivel Európában az alapváltozat sem kapható, ennek megfelelően sajnos erről a változatról is kénytelenek vagyunk lemondani.
A beltér nem sokat változott, röviden: több lett benne a kék
A GR Corolla a hot hatchekhez hűen még mindig manuális váltóval érkezik