Az ET5 Touring nem az első Nio villanyautó, amelyet Európában forgalmaznak, de ez az első, amelyet bevallottan úgy terveztek, hogy nálunk is sikeres legyen.
A kombi karosszériás típust egyelőre Kínában mutatták be: ott 298 ezer jüanos, azaz átszámítva kb. 14,2 millió forintos áron lesz kapható. Emellett akkumulátor-előfizetéses rendszerben is megvehető, akkor az ára 228 ezer jüan (úgy 10,9 millió Ft) is lehet.
Akkumulátorból háromfélét kínálnak az autóhoz: az alapváltozatba 75 kWh-s kerül, a közepes változatba 100 kWh-s – ez a helyi CLTC szabvány szerint akár 680 km-re is elegendő – a csúcsváltozatba pedig 150 kWh-s. Mindhárom akkumulátortípus cserélhető kivitelű, így akár az autó megvásárlása után is válthat a tulajdonos egy másikra. Hajtásrendszerből csupán egyféle van: ez 490 lóerős, egy 204 lóerős első, és egy 286 lóerős hátsó villanymotor alkotja. A formás, bár kissé sematikus kombi így akár 4 másodperc alatt is elérheti a 100 km/h-t.
Az ET5 Touring egyértelműen a Tesla Model 3 súlycsoportjába érkezik. Nem csoda, hogy a 2,89 méteres tengelytávú, és 4,79 méter hosszú típust első körben Észak-Nyugat Európába tervezik exportálni. Németország, Dánia, Hollandia, Svédország és Norvégia az elsődleges célpontok. Az itteni árakat egyelőre nem ismerjük, de szinte biztosan drágább lesz, mint amennyit Kínában kérnek érte.