A hajtásképlet alapáron 4x4, a felnik 15 colosak, a gumi 195/80 méretű
A Suzuki remek érzékkel találta el a vevői igényeket a Jimny kapcsán, a kiváló terepképességekkel bíró, aranyos külsejű negyedik generációs terepjáróra akkora igény mutatkozott, hogy komoly várólistával kellett szembenéznie a vásárlóknak. A probléma egy csapásra megoldódott, ugyanis a hagyományos szívómotor nem felelt meg a kibocsátási normáknak, így egy csapásra eltűnt a várólista, ahogy maga a típus is az európai piacról. A japánok egy kiskaput azért találtak, jelenleg kétüléses áruszállítóként itthon is elérhető a modell. A világ kevésbé szigorúbb felén viszont semmilyen akadály nem gördül a Jimny elé.
Kisebb családoknak éppen elég lehet a Jimny, de még ötajtósan sem éri el a négy méteres hosszt
A bevezetés után öt évvel érkezik az ötajtós változat, június elején Indiában kezdődik a forgalmazás. A közönség először idén januárban a Delhiben tartott autókiállításon találkozhatott a típussal, azóta több mint 30 ezer rendelést zsebelt be a Suzuki. A modell jócskán megnőtt a háromajtóshoz képest, a hossz közel 60 centit nőtt (3985 mm), a tengelytáv 34 centivel bővebb, a magasság és a szélesség változatlan. A csomagtartó csak százalékos arányban nőtt nagyot, a mókásan kevés 85 litert 208-ra sikerült feltornázni. A motorkínálatra nem fogható rá, hogy zavarba ejtően nagy, az ismert 1,5 literes szívó négyhengeres az egyetlen opció.
Szomorú, hogy az egyszerű, helytakarékos, tartós motorral szerelt Jimny illegális lett Európában
A helyi média szerint két felszereltségi szint közül a magasabbik alapáron adja a LED fényszórókat, a 9 colos érintőképernyőt, a tempomatot, az ESP-t, a lejtmenet vezérlőt, az ABS-t és a hat légzsákot. A kezdőár európai szemmel kedvező, átszámítva 4,2 millió forintról startol a nagy Jimny.
Borítékolható, hogy az indiai áron mért Jimny miatt itthon tömegek rohamoznák meg a Suzuki kereskedéseket