A Ford új modellt mutatott be, a Tourneo Couriert, amely a
Transit Courier személyszállító változata. A legnagyobb különbség a személyautós berendezés, hátsó üléssorral, körben ablakokkal és mindkét oldalon tolóajtóval. Ezen felül azonban az elérhető motorválasztékban is van egy lényeges különbség.
A személyszállítót ugyanis nem kínálják az 1,5 literes dízellel, mint a teherautó-változatot: ebbe csak az ezres Ecoboost háromhengeres kerülhet 125 lóerővel és hétfokozatú automata, vagy hatsebességes manuális váltóval, illetve a 136 lóerős elektromos hajtásrendszer. Ez utóbbiról továbbra is kevés a konkrét adat, de annyi biztos, hogy a motor az első kerekeket hajtja, az akkumulátor 100 kW teljesítménnyel tölthető, és 145 km/h végsebességet lehet elérni az elektromos modellel.
A haszonjárműves gyökerek mellett nem csoda, hogy kifejezetten célszerűnek ígérkezik az új Tourneo Courier: alaphelyzetben is 570 literes csomagtartót kínál, amely 2162 literessé bővíthető, a hátsó ülések lehajtásával és tetőig kihasználva a teret. Ez pedig egyáltalán nem rossz egy 2,69 méteres tengelytávú, és 4,34 méter hosszú autótól.
Árakat egyelőre nem mondtak, de az előző Courier árazásából arra lehet következtetni, hogy a Romániában készülő, és a Puma műszaki alapjaira épülő Tourneo lehet messze a legolcsóbb személyszállító modell a Ford kínálatában, hiszen mintegy 20%-kal lehet olcsóbb a Pumánál.