A belsőégésű motorból talán a hangot engedik el legnehezebben az autórajongók, ezért a sportos modellek esetében a gyártók láthatóan igyekeznek csökkenteni a hiányérzetet.
A vaskos V8-as röfögés azonban túlzásnak is hathat –
ahogy az Abarth 500e-nél már hallhattuk – így a Hyundai most valami mással próbálkozik a még fejlesztés alatt álló Ioniq 5 N típusnál. Inkább úgy tűnik, mintha felhangosított, és talán egy kicsit megreszelősített elektromos motorzajt tettek volna a haladás alá. Csak a váltás hangjának utánzása maradt a benzinmotor-imitációból: itt is fel-le csúszkál a hangmagasság a folyamatos gyorsítás alatt.
A hangutánzó technika persze sokkal egyszerűbben saját ízlésünkhöz szabható, mint a valódi motorhang, és úgy hallani, a Hyundai is élne ezzel a lehetőséggel: az N Sound Plus néven futó funkció állítólag lehetővé teszi majd, hogy az autó tulajdonosa akár saját hangokat töltsön fel az autó hanggenerátorába.
A Hyundai az idén nyáron tervezi először megmutatni az Ioniq 5 sportváltozatát, amely nem csak 600 lóerő feletti teljesítménye miatt számíthat a jobb elektromos élményautók közé, de olyan trükköket is tud majd, mint a fenti videóban is látható drift-mód.