A karbon motorháztető jól áll a Mach-E Mustangnak
A Mustang Shelby kiadásainak általános ismérve, hogy az adott széria legerősebb, leghivalkodóbb modelljei viselik nevükön az egykori tervezőzsenit. Nincs ez másként az elektromos változat esetében sem, legalábbis ami a küllemet illeti. A motorháztetőt lecserélték karbonra, csakúgy mint az ikonikus emblémát magába foglaló "hűtőrácsot", valamint egy mutatós splittert is kapott az autó az elejére. A Ford állítása szerint ez nem csupán esztétikai megfontolásból került oda, nagyobb sebességnél aerodinamikai szerepeket is betölt. Az elmaradhatatlan díszcsíkokat is megkapta a Mach-e, de a szokásos díszítésen túl ezúttal az oldalakra is került némi extra, ahol természetesen Shelby neve olvasható. Ugyancsak a tervezőre utalnak a felnik is, melyek közepén jól kivehető a legendás kobra.
A lámpák és a díszcsíkok hűek a nagy (benzines) elődökhöz
A felniken is ott figyel a kobra, melyek két kilogrammal könnyebbek lettek az eredeti felniknél
Ami a technikai paramétereket illeti, nem történt túl sok változtatás. A Ford saját állítása szerint faragott a sima Mach-E súlyából, bár azt nem részletezték, pontosan mennyit. Ezen túl az új kiadást kicsit leültették, természetesen az észszerű keretek között. A V8-as erőforrás egybeforrt Shelby nevével, ám jelen esetben benzines erőforrás híján más megoldáshoz kellett folyamodnia a Fordnak. A Borla segítségével digitálisan integrálták a nyolchengeres motort a Mach-E-ba, igaz csak hangban, de szerencsére ez a funkció kikapcsolható. A Shelby Mustang Mach-E GT júliusban kerülhet a kereskedésekbe kizárólag Európában, ám érdemes sietni, ugyanis mindössze 100 darab készül belőle. Pontos árat egyelőre nem tudni, de
a sima GT kiadás 30 millió környékén indul, ennél pedig biztosan nem lesz olcsóbb.
Az oldalakon lévő díszítés egyedivé és könnyen felismerhetővé teszi a különleges Mach-E-t
Mindössze 100 darab készül belőle, jó hír azonban hogy az összeset Európa kapja