A RAM 1500 elektromos változata a Super Bowl alatt mutatkozott be
Az amerikai futball legjelentősebb eseménye minden évben a bajnoki döntő, a Super Bowl néven futó meccs, amit akár százmilliónál is többen kísérnek figyelemmel. Itthon és általában Európában kevésbé népszerű, de Amerikában az óriási nézettség miatt csillagászati összegekért adnak el egy-egy hirdetési szekciót: az AdAge-re hivatkozva a
Carscoops szerint egy harminc másodperces szpotért akár hétmillió dollárt, azaz két és fél milliárd forintot is kifizetnek. A reklámok emiatt már önmagukban várakozás tárgyává válnak, néha még előzetest is kiadnak arról, mi lesz látható a döntő napján debütáló reklámban. Ezen kívül sztárfellépők is szórakoztatják a közönséget (idén például Rihanna), ehhez képest már majdhogynem mellékesnek tűnik, hogy egyébként fociznak is.
Idén viszont kevesebb autógyártó vásárolt magának hirdetési lehetőséget, a Toyotának például a Super Bowl időzítése nem nagyon esett egybe egyetlen fontos modelldebütálásával sem. A RAM viszont korai elektromosítás címen (mert hogy ezek a reklámok címeket is kapnak) próbálta azokat megszólítani, akik a villanyautókkal szemben gyakran felhozott kifogások miatt aggódnak. Az új elektromos pick-upjukat reklámozó egyperces kisfilm egy szintén "korai", a férfiaknak kellemetlen jelenséggel von párhuzamot, majd azzal zárul, hogy akinek kétségei vannak az elektromos autózással kapcsolatban, az nézzen szét a RAM-nél, mert az 1500 REV bizony sokáig bírja.
A Jeep nem bonyolította túl a reklámját, egyperces hangulatfilmjükben a hibrid modelljeik mennek át árkon-bokron, körülöttük vadállatok boogie-znak kissé olcsó hatású animációval megjelenítve. A Kia nagy SUV-ja, a Telluride az idei évre frissült, melynek egyik jól felszerelt példányát egy elszánt, ámde feledékeny apuka hajtja városon és terepen egyaránt, ugyanis otthon felejtette kisbabája cumiját. A siető apuka sztoriját felkapja a közösségi média által a lakosság is, és bár a cumi a végén eljut a babához, kiderül, hogy azt a színűt nem szereti. Aki kíváncsi, ezután mi történik, annak a TikTokon kell megkeresnie a Kiát, mert ott folytatódik a sztori - a Super Bowl reklámok történetében elsőként -, ráadásul állítólag három különböző végződéssel is zárul a reklám.
A GM Will Ferrellel reklámozta elektromos autóit, illetve azt, hogy még több reklámra számíthatunk tőlük: a gyártó ugyanis megállapodott a Netflixszel, hogy több sorozatban is feltűnnek majd a GM villanyautói. Ehhez érkezett egyébként korábban több előzetes is, a végső kisfilmben a színész több híres Netflixen futó sorozatot megidéz, például a Stranger Thingst, a Nyerd meg az életed!-et vagy a Bridgertont.
Végül érdemes még megemlíteni a WeatherTech nevű, autós kiegészítőket gyártó cég reklámját, akik már veteránnak számítanak a Super Bowl hirdetési történetében. Érdekes, ahogy a nemzeti érzést célozzák meg reklámjukban, azzal emelik ki ugyanis magukat, hogy ők bizony az USA-ban húzzák fel gyáraikat és ott adnak munkát az amerikaiaknak, szemben számos olyan vállalattal, akik az olcsóbb munkaerőt biztosító országokba szervezik ki a termelésüket.