Az eddigi legmenőbb Rocks-e, vagány a Stellantis, hogy gyártásba küldi ezt a kicsit őrült koncepciót
Az olcsó villanyautó kifejezés egy oximoron, ha az új villamos modellek piacát nézzük, valljuk be, hogy egy Dacia Spring nyolcmilliós ára is sokak számára elérhetetlen összeg, csak a többi modellhez viszonyítva lehet rásütni az olcsó jelzőt. A Stellantis csoport legkisebb elektromos autója viszont nem csak ahhoz képest olcsó, a Citroën Ami és az átemblémázással született Opel Rocks-e átszámítva 3,2 millió forintot kóstál. Ezek az apróságok persze messze nem teljes értékű autók, a kétszemélyes, műanyagükarosszériás apróságok végsebessége 45 km/h, a hatótáv 70 kilométer, így szigorúan városi cirkálók.
Város vagy könnyű terep, bizonyos hatótávon belül mindenhol helytáll a Rocks e-xtreme
Az Opel pályázatán első helyet elérő alkotás egy 26 éves német formatervező munkáját dicséri, a Rocks e-xtreme valódi terepre született. Az autó hasmagassága jócskán megnőtt, a futómű komoly rugóutakkal rendelkezik, a stabilitás érdekében jóval szélesebb lett a nyomtáv, amihez jár ugyan szélesítés, de olyan, mintha a műanyag toldatok egy ponton feladták volna a kerekek utolérését. Ha borulna az autó, akkor sincs nagy baj, az ablakvonaltól felfelé külső bukókeret védi az autót. A csövekre kiegészítőket is szereltek, elől LED fényszórók segítik a tájékozódást, hátul egy jókora szárny trónol, ami nem sok leszorítóerőt termelhet 45 km/h-nál.
Látványos az átalakulás, az első futómű dupla lengőkaros, a maximális teljesítmény 8 lóerő
A végeredmény egy kívánatos játék, ami könnyű terepen jó mókának ígérkezik, nem szennyez, és félteni sem kell a drága fényezést (mert nincs, anyagában színezett). A legszebb, hogy az Opel komolyan is gondolja az autót, így tényleg gyártásba kerül.
Hamarosan még egy bőrt lehúznak a normál változatról, érkezik a Fiat Topolino