Visszafogottan bántak a ceruzával a formatervezők
Már jó ideje nem forgalmazzák nálunk a Honda Accordot, ám ettől függetlenül a típus él és virul az USA-ban. Olyannyira, hogy miközben tombol a SUV-mánia a Honda nem félt a 11. generációját bemutatni, hagyományos lépcsőshátú limuzinként.
Az előző generáció sem volt túl merész formatervű, de a 11. a Civichez hasonlóan még inkább visszafogott. Főleg hátul, ahol a korábbi rákollókra emlékeztető hátsó lámpatesteket egyszerűbb, keskenyebb változatok váltották fel. Méreteit tekintve az új Accord 4,97 méter hosszú, 1,86 m széles és 1,45 méter magas, tengelytávja pedig 2,83 méter, tehát 6,9 centivel hosszabb az elődjénél.
Hátul végképp konzervatív maradt a forma
Bent 10,2 colos digitális műszeregység vár alapból és 7 colos infotainment kijelző, utóbbi a magasabb felszereltségeknél 12,3 colos, vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto kompatibilitással. Adott a távoli frissítés lehetősége is, illetve a csúcsfelszereltséghez jár a Google-integrációval rendelkezik, szóval a felhasználók hozzáférnek a Google Maps, a Google Assistant és a Google Play alkalmazásokhoz, valamint zenékhez, podcastokhoz és hangoskönyvekhez is.
Bent is az új Civichez hasonlít
Motorfronton az alap az 1,5 literes, turbós négyhengeres, amely 195 lóerőt és 260 Nm forgatónyomatékot tud, amit CVT váltó juttat az első kerekekhez. A kétliteres turbóst viszont kukázták. Helyette az új, szintén kétliteres hibridet kapja, ami 204 lóerővel és 335 Nm-rel szolgál majd benne. Ez valószínűleg annak a hajtásláncnak egy erősebb változata, amellyel mi is teszteltük már a Civicet. Erről
ide kattintva olvashatsz bővebben.
Az USA-ban, Ohio államban gyártják