Amikor levillogja az új Volvót az öreg G Astra az Autobahnon

1,6 literes szívómotorjával tépi fel a német autópálya aszfaltját a magyar valóság

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem csak a legmenőbb sportautókkal készülnek végsebesség-videók Németországban, erre a legújabb példa ez a viccesen felmatricázott, öreg Opel is a V-Max Germany Youtube csatornáján. Hogy mire elég 101 lóerő? Az alábbi felvételekről kiderül!

A videó elején némi extrával szolgálhatunk azoknak az olvasóinknak, akik jól megértik a német nyelvet, az öreg Opel Astra ugyanis több olyan matricával is rendelkezik, amelyeknek tartalmát nem kívánjuk lefordítani. Az autó állítólag egy Yoshi Crew névre hallgató autósklub egyik tagjáé, a fiatalokból álló csapat jól láthatóan főként 15-20 éves autókkal járja a német utakat. A hazai helyzettel ellentétben az ottani autóparkhoz mérten jóval öregebbnek számítanak ezek a gépek, ám jól látszik a videó elején elvonuló csoport négykerekűin, hogy a szükséges törődést a mai napig megkapják.
Hirdetés
Erről árulkodik az is, hogy az 1999-ben gyártott Astra minden gond nélkül viseli a 6000 feletti fordulatszám-tartományt. Ezt kihasználva mindössze 11,5 másodperc alatt éri el a 100 kilométeres óránkénti sebességet állórajtból az Opel, ami lényegében a gyári adatnak felel meg, az óracsoport szerint 143 ezer kilométer után. Azt nem lőjük le előre, hogy képes-e elérni a katalógus szerinti 188 km/órás végsebességét az Astra, az alábbi videóban természetesen ott a válasz. Azt viszont már mindenki döntse el magának, hogy szükségesek-e az utólagos piros dekorok és polgárpukkasztó szövegek a hazai utakon még mindig nagy számban jelen lévő tömegmodellre: ki tudja, talán tényleg extra lóerőket adnak a matricák?
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?