Utólagos piros díszcsíkok és különböző fantáziadús matricák tarkítják ennek a G Astrának a küllemét, kiegészítve valamivel, amit Magyarországon csak "Teszkósdísztárcsának" szokás hívni: vajon eléri a végsebességét az Autobahnon 23 évesen?
A videó elején némi extrával szolgálhatunk azoknak az olvasóinknak, akik jól megértik a német nyelvet, az öreg Opel Astra ugyanis több olyan matricával is rendelkezik, amelyeknek tartalmát nem kívánjuk lefordítani. Az autó állítólag egy Yoshi Crew névre hallgató autósklub egyik tagjáé, a fiatalokból álló csapat jól láthatóan főként 15-20 éves autókkal járja a német utakat. A hazai helyzettel ellentétben az ottani autóparkhoz mérten jóval öregebbnek számítanak ezek a gépek, ám jól látszik a videó elején elvonuló csoport négykerekűin, hogy a szükséges törődést a mai napig megkapják.
Erről árulkodik az is, hogy az 1999-ben gyártott Astra minden gond nélkül viseli a 6000 feletti fordulatszám-tartományt. Ezt kihasználva mindössze 11,5 másodperc alatt éri el a 100 kilométeres óránkénti sebességet állórajtból az Opel, ami lényegében a gyári adatnak felel meg, az óracsoport szerint 143 ezer kilométer után. Azt nem lőjük le előre, hogy képes-e elérni a katalógus szerinti 188 km/órás végsebességét az Astra, az alábbi videóban természetesen ott a válasz. Azt viszont már mindenki döntse el magának, hogy szükségesek-e az utólagos piros dekorok és polgárpukkasztó szövegek a hazai utakon még mindig nagy számban jelen lévő tömegmodellre: ki tudja, talán tényleg extra lóerőket adnak a matricák?