Épp teszten: Suzuki S-Cross Hybrid

Népautó nem lesz belőle, de azért megmutatjuk

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A piac kedvence a Suzuki S-Cross, ám az eladásait vélhetően nem ez a verzió fogja megfejelni.

Ez még nem a teszt, csak egy gyors bejelentkezés, hiszen éppen még most is tesztelem a Suzuki S-Cross hibridjét. A tavaly ősszel debütált, az SX4 S-Cross crossoveresítésével és jelentős frissítésével született, esztergomi kompakt hamar a magyar vásárlók kedvence lett, stabilan vezeti az idei újautó-eladásokat (lásd itt) és az Év Magyar Autója verseny közönségdíját is elnyerte.
Hirdetés
Miután a zsűrivel mentünk vele egy kört, egy hosszabb tesztre is elhoztam, hogy alaposabban is megnézzem, mit tud az 1,4-es, 130 lóerős és turbós lágy-hibrid után a Jimny benzinesén alapuló, az 1,5-ös szívó blokkot 33 lóerős, 60 Nm nyomatékú villanymotorral és 6 fokozatú robotizált váltóval kiegészítő hibrid, ami már önálló mozgásra is képes villanymotorjával. Fura, de még mindig azt érzem, hogy jóval többet megy el árammal, mint ugyanezzel a rendszerrel a Vitara, alighanem hangolhattak rajta az elmúlt hónapok során. A fogyasztás egyelőre igencsak baráti, a videóban elárulom, mennyi az annyi, a teszt pedig később érkezik.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?