Árkon-bokron "munka/társ" lehet a D-Max
Remek lehetőség érkezik a pick-upok hazai rajongóinak, ráadásul nincs is nagy erőbefektetésre szükség, hogy kihasználhassuk. A pick-upokat általában nagy igénybevételű munkagépekként, illetve szabadidős tevékenységekre lehet jól alkalmazni, ezt az Isuzu is így gondolja. Ezt a két célcsoportot szólítják meg legújabb kampányukkal, ami lényegében egy pályázat, melynek nyertese akár egy modernebb platósra is lecserélheti sajátját, vagy megtapasztalhatja, milyen egyáltalán egy pick-up a hétköznapokban, ha eddig nem használt egyet sem.
Az
Isuzu D-Max pick-up sokaknál bizonyított már itthon, de most olyasvalakit is meggyőzhet, aki eddig még nem próbálta. A hazai Isuzu forgalmazóján, a Wallison keresztül a mikro-, kis- és közepes vállalkozásoknak hirdet egy pályázatot, melynek nyertese egy D-Maxot kap, amit 6 hónapig arra használ, amire csak szeretné. A pályázat neve Munka/társ, szimbolizálva a két fő használati célt, további részleteket az isuzu4x4.hu weboldalon lehet találni. Október 21-éig lehet a pályázatot benyújtani, amit egy háromtagú szakértői zsűri bírál el. A pályázati anyagban azt kell bemutatni, hogyan tehetné jobbá egy pick-up a pályázó egyik napját. A bemutatott nap lehet egy kemény munkával, vagy egy aktív sportolással, kikapcsolódással töltött nap. Lehetőleg minél kreatívabban kell demonstrálni, hogyan lenne hatékonyabb a munkavégzés egy D-Maxszal, vagy hogyan tehetné még izgalmasabbá, elménytelibbé a pályázó szabadidejét.
3000 karakter vagy 3 perc - ennyire van szükség, hogy fél évre D-Maxot nyerjen valaki
A pályázat írásban vagy egy ötletes videóval is beadható, előbbinél 3000 krarakter, utóbbinál 3 perc a limit. A nyertes a D-Max féléves használatának lehetősége mellett felkerül az Isuzu közösségimédia-felületeire is. „
Az ISUZU márka számára kiemelten fontos, hogy elkötelezetten támogassa jelenlegi és leendő ügyfeleit üzleti és magánéleti céljaik megvalósításában. Ehhez pedig nem is találhatnának hűségesebb társat a sokoldalú, strapabíró és esztétikus kialakítású D-MAX pickup modellnél” – összegezte a pályázat hátterét Horváth Patrik, a márka Marketing Managere.