Jobbak a Track Packkel felszerelt Focus ST képességei, és ehhez illő kinézetet is kapott
Egy bizonyára elég szűk rétegnek szóló extrával jelentkezett a Ford, ami egyúttal azt azért mindenképpen demonstrálja, hogy még mindig értenek a jó hot hatchek gyártásához, még ha RS-t nem is készítenek már a Focusból. A viszonylag megfizethetőbb pályaautókat keresők joggal örülhetnek majd az új Track Packnek, ami a Focus ST-hez rendelhető több európai országban, köztük Magyarországon is. A műszaki fejlesztések mellett apró vizuális extrák is jelzik, ha egy pályacsomagos Focusszal van dolgunk.
A fekete kiegészítők sportosabb megjelenést biztosítanak
A Track Pack legfontosabb újdonsága az állítható magasságú felfüggesztés, amit a KW Automotive-val közösen fejlesztett ki a Ford. Ennek segítségével néhány egyszerű szerszámmal a tulajdonos feszesebbre vagy lazábbra veheti a rugókat, és az alap ST-hez képest 1 cm-rel ültetett karosszéria még további másfél centiméterrel tehető lejjebb, már ha az nem lépi át az illetékes közlekedésbiztonsági szabályokban meghatározott küszöbértékeket. Új felnik is járnak a Track Packhez, amik egy másfajta préselési eljárással készülnek - ez kevesebb alapanyag használatát követeli meg, a felni 10%-kal könnyebb így. Ezekre tapadósabb Pirelli P Zero Corsa abroncsokat húznak, ami szintén a pályacsomaghoz járó extra.
Az új felnik nem csak jobban néznek ki, könnyebbek is
A műszaki tuningot a 10%-kal nagyobb Brembo féktárcsák és féknyergek teszik teljessé, melyek által a pályahasználat nagyobb igénybevétele sem csökkenti a fékezési teljesítményt. Az erőforráshoz nem nyúltak, a 2,3 literes EcoBoost motor továbbra is 276 lóerőt ad le. Ízlésesen vadították viszont a külsőt: a fényes fekete részletek mindig jól mutatnak, ilyen színezést kapott a diffúzor, a hátsó szárny, az első lökhárító egyes részei, a tetőpanel és a visszapillantó tükrök is. Mindehhez társíthatók még a tavaly bevezetett sportülések is, a teljes pályaélmény eléréséhez.