Mutatjuk a teljesen elektromos Peugeot 308 hatótávját

Teljesen új hajtásláncot, használható hatótávot ad a Peugeot e-308

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Platformtestvérénél erősebb és hatékonyabb lett a Peugeot e-308, 400 kilométeres hatótávot tud, 156 lóerős teljesítmény mellett.

Nem meglepetés, hogy tisztán elektromos hajtáslánccal is érkezik a benzines, dízel és plug-in hybrid hajtásláncokkal eddig is kínált Peugeot 308. A Peugeot e-308 nem csupán úgy született meg, hogy belepakolták a platformtárs Citroën ë-C4 100 kW-os hajtásláncát, hanem új, nagyobb teljesítményű, 115 kW-os, 260 Nm nyomatékú elektromos motort és ahhoz egy bruttó 54, nettó 51 kWh kapacitású, 80%-ban nikkelt, 10%-ban mangánt és 10%-ban kobaltot tartalmazó, 400 V-os akkumulátort kapott, ami az igencsak alacsony, 12,7 kWh/100 km WLTP fogyasztással 400 kilométer feletti hatótávot ígér.
Hirdetés
A Peugeot e-308 nem csupán hatékonyságával, azzal is különleges és az európai gyártók kínálatában első, hogy ötajtós és kombi karosszériával is kapható lesz, a két magasabb, Allure és GT felszereltséggel, sok más mellett LED Mátrix fényszórókkal. Az elektromos 308-asok egyedi dizájnú, 18 colos alufelniket kapnak, elektromos, programozható légkondicionálót, vezetési üzemmódválasztót és alapáron háromfázisú, 11 kW-os AC töltést, amivel nem egész 5 óra alatt telíthető az akkumulátor, az ugyancsak alapáras 100 kW-os DC villámtöltéssel 25 perc a 20-ról 80%-ra töltés.
Hirdetés
A gazdag alapellátmány része a teljesen digitális Peugeot i-Cockpit a személyre szabható 3D műszeregységgel és a 10 colos központi érintőképernyővel, a fűthető, kompakt kormánykerékkel és az állóra fékező, araszolófunkciós adaptív tempomat, a nagy hatótávolságú, 75 méterre látó holttérfigyelő, valamint a hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztetés is. Az autó navigációja nem csak ismeri a töltőállomásokat, az okostelefonos Free2Move alkalmazással azt is megmutatja, hol és mennyi időre kell megállnunk tölteni, majd ezt a navigációt az autó kijelzőjére is tehetjük. Az e-308 és az e-308 SW jövő év közepén, egymás után érkezik majd a piacra, így még egy bő fél évet kell várni rájuk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?