Egyelőre japán belpiacos modell a Yaris Cross GR Sport
Augusztus 8-tól már rendelhető a Gazoo Racing által kezelésbe vett Yaris Cross. A szakik több pontos is hozzányúltak a kis crossoverhez, például a padlólemez több pontján alkalmazott, keresztirányú merevítéseket helyeztek el, amelyek az oldaldőlés csillapításával javítják az ívmeneti iránytartást. A felfüggesztést is leültették 10 mm-rel, a perselyeket és rugókat feszesebb elemekre cserélték, a lengéscsillapítók és az elektromos kormányszervó sportosabb beállítást kapott. Emellett a kifejezetten könnyű crossoverekre fejlesztett Falken FK510 SUV sportabroncsokat szerelnek a kerekekre, a modell futóművének finomhangolásában ráadásul ugyanazok a tesztpilóták működtek közre, akik a Toyota GR Yarist is fejlesztették.
A szokásos stíluselemekkel sportosították: méhsejtmintás rács és diffúzor dísz
A sima benzinmotorhoz viszont nem nyúltak a mérnökök, akik a motorteljesítmény növelése helyett a hajtáslánc optimalizálására összpontosítottak, ezért a hibridnél merevebb féltengelyeket építettek be, és javították a gázreakciókat.
Természetesen az autó külseje is tükrözi a sportosságát. A legfeltűnőbbek elöl a felső és alsó légbeömlők, hátul pedig a lökhárító alsó betétje, hiszen ezek egyedi rácsozatot kaptak, a speciális rajzolatú keréktárcsák pedig 18 colosak. A belső térben különleges, szintetikus és nyersbőrt kombináló sportülések várják az utasokat, a felületeket sötét tónusú metálfényezés borítja, amelynek csillogásmentes felületkezelése állítólag javítja a vezető koncentrációját. Azonban a Yaris Cross GR sport egyelőre csak a Japán piacon érhető el.
Az utastérben kevésbé látványos a sportosítás