M sportcsomaggal persze drágul az X1
Kétféle benzines és kétféle dízel hajtáslánccal érkezett a piacra az új BMW X1, ezek közül a két legerősebb motor 48 voltos lágy hibrid rendszerrel érhető el, hétfokozatú Steptronic automatikus sebességváltóval. Ez a duplakuplungos váltó modellváltozattól függően az első tengelyre, vagy a BMW xDrive intelligens összkerékhajtáson keresztül mindkét tengelyre továbbíthatja a motor erejét.
Kezdetben négy motor közül választhatnak a hazai vásárlók
A négyhengeres benzinmotorral felszerelt BMW X1 xDrive23i modell 218 lóerős, ám mellette a piaci bevezetéskor elérhető másik benzines modell az sDrive18i lesz 156 lóerővel, háromhengeres motorral. Utóbbi már 14 075 000 forinttól elérhető, míg a négyhengeres alapára 17 600 000 forint. Az X1 xDrive23d négyhengeres dízelmotorja 211 lóerőt tud, míg az sDrive18d modell 150 lóerős. A gyengébb dízelmotorral már 14 980 000 forinttól hazavihető az X1, míg az erősebbért minimum 18 160 000 forintot kérnek.
Az új BMW X1 alapfelszereltségének része az ívelt kijelző a műszerfalon