Kívülről semmi extra, pedig egyedi építésű a hófehér Audi TT
Az utolsókat rúgja az Audi TT, a gyártó már 2019-ben elárulta, hogy a jelenleg futó harmadik nemzedék lesz a végső generáció. Maga a műfaj is sokat vesztett a népszerűségéből, nem beszélve arról, hogy még gázolajos TT is készült, ami ma felérne egy bolygó elleni támadással. A kétezres években pörögtek a dízel eladások, így a TT-ben is megtalálta a helyét, a kivételt csupán az első felvonás jelentette. A 1998-ban debütált Audi kizárólag 1,8 literes turbós- és 3,2-es szívómotorral készült, de ha elég motivált az ember, akár dízel is lehet a TT-ből.
A használtpiacon kedvelt motor az 1.9 TDI, jól mozgatja a nagyobb autókat is, emellett megbízható és takarékos
A fehér TT-be egy 2003-as Golf erőforrása került, már gyárilag sem olyan szerény teljesítménnyel. A 131 lovas kivitel más vezérműtengelyt, módosított szelepemelőket és befecskendezőt kapott, az üzemanyagszivattyú egy Audi A3-ból érkezett, továbbá már a kipufogórendszer sem tuningmentes. A végeredmény 180 lóerő és 461 Nm nyomaték, ami nem olyan kevés egy ekkora autóban, az erő elosztásban a négykerékhajtás segít. Az autó külseje majdnem teljesen gyári, csupán a hátulján lévő TDI felirat árulkodik a turpisságról.
A TDI felirat idegen tomporon feszít, csak a 2. és 3. generációból készült dízel