A kerekek elől 20, hátul 21 colosak, a rögzítésükről versenyautós stílusban központi anya gondoskodik
A közel 60 éves piaci szereplésnek hála bőven van múltja a 911-nek, amit a Porsche nem rest kihasználni. Időről-időre jelennek meg különféle változatok, amik egy-egy sportsikernek vagy egy különlegesebb régi kiadásnak állítanak emléket. Két évvel ezelőtt debütált a négytagú Heritage Design sorozat első modellje, akkor egy
Targából készült limitált változat.
A Sport Classic a hetvenes években kínált Carrera RS 2.7-re utal, a kacsafarok elengedhetetlen
A legújabb, második sorozat a Carrera RS 2.7-nek állít emléket, emiatt a jellegzetes “kacsafarok” légterelőnek bérelt helye van hátul, természetesen a léghűtéses motor és a kitörni hajlamos far nem szerepel a receptben. A Porsche retró kiadásai mindig a legjobb ízléssel készülnek, zseniálisan vegyítik össze a mai modelleket a régi típusok csipetnyi esszenciájával. A 911 Sport Classic farán is úgy áll a légterelő, mintha mindig is ott lett volna, a rajtszám és a régi tipográfiával készült Porsche felirat is jól passzol az összképbe. A beltérben a néhány aranyszínű logó mellett a kárpitozás repít vissza a múltba, a kockás ülések a hetvenes évek hangulatát idézik.
Belül a kárpitok utalnak a korai 911-esekre, a kéziváltó csak itt párosul a 550 lovas 3,7 literes motorral
A Sport Classic alapja a 911 Turbo, ugyanúgy a szélesebb nyomtávú futóművet kapta, a 3,7 literes motor itt is 550 lóerős, ám van egy csavar a dologban. A Turbo csak duplakuplungos automataváltóval kapható, ellenben a Classic hétfokozatú kézivel, így aki ezt a kombinációt keresi, az csak itt kaphatja meg, jókora felárért. A 911 Turbo és a 911 Sport Classic között átszámítva 30 millió forint a különbség, a plusz pénzért cserébe a már említett kéziváltón és a látványbeli különbségeken kívül központi anyás kerekek és kerámia fékek járnak, na meg a tudat, hogy csupán 1250 darab készül a különleges modellből.
Az Sport Classic kiadás nem olcsó, átszámítva 103 millió forintba kerül, a végsebesség 315 km/h, a 0-100 4,1 másodperc