Félmillió legyártott példány után frissül a Skoda Karoq

Megérkezett a ráncfelvarrott Karoq

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mostanra már több, mint 500 ezer Skoda Karoq készült a 2017-es bemutatása óta. Jól alakultak tehát az eladási számok, de a ráncfelvarrás nem kerülhette el a modellt.

Különösen figyelniük kellett a tervezőknek a frissítés során, hogy ne változtassanak túl sokat a Karoq formavilágán, hiszen az is biztosan nagy szerepet játszott abban, hogy a legkelendőbb SUV volt a Skoda palettáján 2020-ban, és a második legkeresettebb modell az egész Skoda kínálatban az Octavia után. Így csak a szokásos részletekhez nyúltak a frissítésnél, azokhoz is óvatosan. Szélesebbre rajzolták a hűtőrácsot, amely immár hatszögletű, emellett új, keskenyebb fényszórókat álmodtak az autóra elöl és hátul egyaránt, ráadásul most már mátrix-LED fények is kérhetőek. Nagyobb lett a hátsó légterelő, illetve fontos még egy alig látható változás: beburkolták a padlólemez alját, így javult a légellenállási együttható, ez pedig csökkenti a fogyasztást, a Skoda mérései szerint 9 százalékkal. Ebben persze még az új könnyűfém keréktárcsák is szerepet játszanak.
Hirdetés
Bent új díszbetétek és kárpitok jelentek meg, extraként egy ECO-csomag is rendelhető, amelyben újrahasznosított PET-palackokból készült anyagokat használnak az utastérben. A középkonzol nem igazán változott, viszont új a kormánykerék. Az autó orrában benzines és gázolajos motorok dolgozhatnak. A vásárlók öt különböző teljesítményszint közül választhatnak. A benzinesek az egyliteres, az 1,5 literes és a kétliteres TSI motorok a 110 és 190 lóerő közötti teljesítménnyel, míg a dízelek kétliteres TDI-k 115 és 150 lóerővel.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?