Óvatosan frissült a Karoq
Különösen figyelniük kellett a tervezőknek a frissítés során, hogy ne változtassanak túl sokat a Karoq formavilágán, hiszen az is biztosan nagy szerepet játszott abban, hogy a legkelendőbb SUV volt a Skoda palettáján 2020-ban, és a második legkeresettebb modell az egész Skoda kínálatban az Octavia után.
Hátul is keskenyebb lámpákat kapott
Így csak a szokásos részletekhez nyúltak a frissítésnél, azokhoz is óvatosan. Szélesebbre rajzolták a hűtőrácsot, amely immár hatszögletű, emellett új, keskenyebb fényszórókat álmodtak az autóra elöl és hátul egyaránt, ráadásul most már mátrix-LED fények is kérhetőek. Nagyobb lett a hátsó légterelő, illetve fontos még egy alig látható változás: beburkolták a padlólemez alját, így javult a légellenállási együttható, ez pedig csökkenti a fogyasztást, a Skoda mérései szerint 9 százalékkal. Ebben persze még az új könnyűfém keréktárcsák is szerepet játszanak.
Szélesebb és hatszögletű lett a hűtőmaszk
Bent új díszbetétek és kárpitok jelentek meg, extraként egy ECO-csomag is rendelhető, amelyben újrahasznosított PET-palackokból készült anyagokat használnak az utastérben. A középkonzol nem igazán változott, viszont új a kormánykerék.
Az autó orrában benzines és gázolajos motorok dolgozhatnak. A vásárlók öt különböző teljesítményszint közül választhatnak. A benzinesek az egyliteres, az 1,5 literes és a kétliteres TSI motorok a 110 és 190 lóerő közötti teljesítménnyel, míg a dízelek kétliteres TDI-k 115 és 150 lóerővel.
Új a kormánykerék az utastérben