Kevés Ferrari Enzot mondhatja el magáról, hogy túl van a 100 ezer kilométeren (Fotó: instagram.com/dryl8k)
Mindössze 493 darabot készítettek az olaszok az Enzo szériából 2002 és 2004 között, így elképesztően drága manapság egy ilyen Ferrari. Tavaly egy árverésen 3,3 millió dollárt, azaz mai árfolyamon több mint 1,1 milliárd forintot fizettek egy ilyen modellért. A most szóban forgó Enzóval azonban már a megvásárlásakor komoly szándéka volt mostani tulajdonosának. Richard Losee a 2000-es évek első felében vásárolta a 2003-as évjáratú autót, és már a rendszám kiválasztásakor egyértelművé tette szándékait. A MM Enzo jelzés ugyanis a "Most Miles Enzót" fedi, mely szabad fordításban a legtöbb mérföldet megtett Enzónak feleltethető meg.
A rendszám ebben az esetben még informatívabb, mint általában (Fotó: instagram.com/dryl8k)
A szóban forgó Ferrarit nem csak tulajdonosa hajtotta, egy amerikai lap ugyanis egy hosszútávú tesztet is bonyolított a modellel, csak ezzel a kollaborációval pedig 16 ezer kilométer került az autóba. 2006-ban még a versenypályán is megmutatta magát az Enzo, ugyanis tulajdonosának sikerült elérnie a 331 km/h sebességet is, igaz csúnya véget ért a mutatvány: egy baleset után az autó csúnyán összetört, Losee pedig egy év után épült fel teljesen sérüléseiből. Az autó újjáépítése 30 hónapig tartott, és nem is teljesen a gyári állapotokat állították vissza, kis finomhangolással 800 lóerősre feltornázva az Enzo teljesítményét. Később a felturbózott autóval még egy sebességrekordot is meg akart dönteni, végül a hitelesített mérések szerint 381 km/h-nál állt meg az óra.
Minden bizonnyal ez a legtöbbet futott Ferrari Enzo, de ez az egyetlen, melynek a teteje is levehető (Fotó: instagram.com/dryl8k)
Jelenleg az autó életútját egy Instagram fiókon lehet követni, ugyanis dryl8k felhasználó rendszeresen posztol az autóról, azonban az autó nem az övé. Losee kölcsönadta az autóját, hogy folyamatosan pörögjön a kilométeróra, így lépte át nemrég a bűvös 90 ezer mérföldet a Ferrari Enzo.