Egyértelműen megújulnak az első fényszórók (kép: Automedia)
Alig került piacra a jelenleg is futó Kia Telluride, máris frissítő kúrára küldik a dél-koreaiak. Itthon nem, sőt, Európában sem kapható a modell, Észak-Amerikában viszont a szegmens egyik kedvence, a testvérmodell Hyundai Palisade-del együtt. Ennek ellenére a Kia hamarosan felvarrja ráncait (ha egyáltalán vannak), vagy persze az is előfordulhat, hogy a bemutató még később lesz, és csak egy jó korai tesztelés szemtanúi lehetünk az Automedia jóvoltából. A legkorábbi tesztfázisoknál a karosszéria még nem is szokott végleges formában a tesztautón lenni, ezeken a kémfotókon viszont már láthatjuk például, hogy átalakulnak az első fényszórók - márpedig ha a tesztpéldányon látható a konkrét módosítás, akkor az bizony már a sorozatgyártást is megéri valószínűleg.
Ilyen a Telluride arca jelenleg
A jelenlegi Telluride hazai szemmel legérdekesebb, legfurcsább része a négyszöget rajzoló, narancssárga színnel világító nappali menetfény. Ez, úgy tűnik, kellően megosztó volt ahhoz, hogy a Kia már le is cserélje, ugyanis az erős álca alatt is jól kivehető, hogy (legalább) kettő függőleges, karomszerű csíklámpa váltja fel a korábbi menetfényt. Itt ez fehéren világít, bár lehetséges, hogy ez az európai közlekedési szabályoknak való megfelelést szolgálja, a kémfotókat ugyanis Svédországban készítették - az USA-ban a mostani modellhez hasonlóan ezek is lehetnek narancssárgák.
Nem csak az álca takar sokat, a vastag hóréteg sem kedvez a kíváncsi szemeknek (kép: Automedia)
A függőleges csíkok fölé kerülnek a dupla főfényszórók, de ettől többet sajnos egyelőre nem tudunk kivenni. Az is egyértelmű, hogy a frontrész három különálló légbeömlője megmarad, bár formájukban természetesen megújulhatnak, és ugyanez igaz a két oldalt lévő függőleges nyílásra, ami a légfüggönyöket biztosítja az első kerékjárati íveknek. Oldalról gondosan letakarták az ablakkeret C-oszlopon lévő végét, ennek íve sokszor meghatározza egy kocsi oldalnézeti karakterét. Hátul kivehető, hogy a mostanihoz hasonló, szintén függőleges csíkozású fényszórók világítanak majd, ugyanakkor a csomagtérajtóra kanyarodó, vízszintes részük talán hosszabbra nyúlik. A kipufogók egy az egyben a mostani Telluride-on is megtalálhatóak, a hátsó lökhárító egészéről viszont nagyon nehéz bármit is elképzelni, az alapos álca miatt nem tudhatjuk még, megújulnak-e itt is a formák. Annyit viszont sejthetünk, hogy elöl és hátul is a nemrég bevezetett, módosított Kia logó fog majd díszelegni, a mostani Telluride még a régit hordja. Meghajtás terén a kémfotósok nem várnak változást, valószínűleg a jelenlegi hagyományos, 3,8 literes V6-os dolgozik majd a kocsi orrában 291 lóerővel.
Hátul nem sok módosításra számítunk