A hosszúság 507 centi, a külső divatosan robusztus, a Ford amerikai kínálatában a Maverick a legolcsóbb autó
Az Egyesült Államok pickup mániája nem csitul, szinte bármilyen mennyiséget képes felszippantani a piac. Ez különösen igaz, ha alacsony áron kínálják a platós modelleket, Amerika Suzuki Vitarája jó eséllyel a Ford Maverick lehet. A gyártás tavaly szeptemberben indult, de már most olyan hosszú a várólista, hogy a Ford a felfüggesztette a modell rendelhetőségét.
Praktikus részletekből nincs hiány, számos kiegészítő elérhető a platóshoz
A divatosan robusztus, de a Focus alapjaira épülő önhordó karosszériás platóst alapáron egy 2,5 literes szívómotorral kínálják, némi felárért összkerékhajtással és kétliteres Ecoboost turbómotorral is kérhető. Felépítéséből adódóan nem veszi fel a versenyt az F-sorozattal, így egy ház méretű utánfutó vagy több tonnás teher nem a Maverick asztala, de hétköznapi használatra bőven elegendő. Számos rendelhető kiegészítővel mindenki a saját ízlésére/igényére szabhatja az autót, ami szintén fontos szempont ebben a kategóriában. A 20 ezer dolláros, átszámítva 6,4 millió forintos indulóár fényében nem csoda a népszerűség, idehaza a VW Polo alapára is magasabb, az öt méret feletti pickupok pedig egészen más ligában játszanak. A Ford nem indokolta pontosan, hogy miért nem tudja kielégíteni az igényeket, de a chipek globális hiánya biztosan nem segíti a gyártást.
Divatos és olcsó, de nyárig nem rendelhető, ráérzett a Ford az igényekre