Emelt és szélesített karosszéria és futómű jellemzi a Bronco Raptort, de lámpáit is egyedivé tették
Tudtuk, hogy érkezik, most be is mutatkozott. A Ford Bronco csúcsváltozatának számító Bronco Raptor a 2,7 literes V6-os helyett 3,0 literes V6 biturbómotort kap, ugyanazt, ami az Explorer ST-ben is szolgál (405 lóerővel), de persze hangolását a Raptorhoz illesztettnek mondják. Váltója a márkától megszokott 10 fokozatú automata. Ahhoz, hogy sivatagban, forróságban is megfelelően üzemeljen a motor, igen komoly köztes hűtőt kapott. Talán ennél is fontosabb, hogy a futóművet is ahhoz építették át, hogy úttalan utakon is autópályatempóra legyen képes a Bronco Raptor. Nagyobb (34 centis!) hasmagasság, növelt nyomtávok és rugóutak jellemzik. A Dana 50 hátsó és a Dana 44 első futóműrendszert elektromosan vezérelt, adaptív lengéscsillapítókkal szerelik, hogy közúton és laza talajon egyaránt megfelelően dolgozzon.
Belülre is jutottak egyedi narancsbetétek, például középjelző a kormányra
Az új merevítéseknek köszönhetően 50%-kal javult a karosszéria torziós merevsége, a menetmódválasztó pedig egyenesen G.O.A.T (Goes Over Any Type of Terrain, azaz "bármilyen terepen átmegy") fantázianevet kapott, míg a kipufogórendszer a Bronco modellek sorában első ízben aktív szelepvezérlésű és négy különböző (Normal, Sport, Quiet és Baja) szólamot kínáló. Na persze hifi is jutott a külsőhöz hasonlóan egyedivé tett beltérbe, a Mach-E-ben debütált SYNC4 rendszerrel, 12 colos érintőképernyővel és 10 hangszórós B&O hangrendszerrel. Az Egyesült Államokban már lehet is leadni a Bronco Raptor előrendeléseket, s az első példányok kiszállítását már a nyárra ígérik, az európai megjelenésről azonban egyelőre még semmi információ sincs, a gyártási kapacitást bőven leköti a tengerentúli kereslet.
A hasmagasság 34 centire nőtt, a rugóutak ugyancsak tekintélyesek