Kicsi a bors, de 400+ lóerős. A búcsúzó M2 Competition is épp átlépi a 400-as határt, az utód erősebb lehet (Forrás: Automedia)
München környékéről érkeztek a legfrissebb kémfotók, ahol két izmos BMW-t is a közúton próbálgatnak. A kisebb modell a BMW M2, amiről már az idén lerántják a leplet. A combos kupé bemutatásával nem várnak sokat, a G42 gyári kódra hallgató kettes BMW gyártása szeptemberben indult. Az M2 egyelőre álruhában próbál elvegyülni, de azért néhány részlet már most felfedezhető. A tükrök rögtön lebuktatják a sportmodellt, azok az M GmbH-ra jellemző módon csücsköt növesztettek a karosszéria felé, ami az aerodinamikát szolgálja.
Kéziváltó és hátsókerékhajtás, az M2 azoknak szól, akik a klasszikus(abb) vezetési élményt keresik (Forrás: Automedia)
Ahogy az lenni szokás, sportosabb, nagyobb nyílásokkal rendelkező lökhárítót kap az M2, de a BMW vesék mérete nem lett túlzó. Az erőforrás valószínűleg az M3/M4 sorhatos blokkja lesz, némileg kevesebb lóerővel. A kifutó M2 Competition kicsivel 400 lóerő felett teljesít, így valahonnan innen indul majd az új generáció leggyengébb M-je, ami tisztes távolságból figyelheti az M3 480 lóerejét. Az új M2 klasszikus irányba kacsintgat, pletykák szerint kizárólag hátsókerékhajtással, elektromos rásegítés nélkül, alapáron manuális váltóval érkezik a kis kupé.
Az M5 is felkészül, de ő csak 2024-ben várható. A BMW még adós az ötös sorozat generációváltásával (Forrás: Automedia)
A nagyobb M5 is hasonló cipőben jár, de a premier dátumát 2024-re teszik. Ebben az esetben érthető a távoli bemutatkozás, mivel még a normál ötös generációváltása sem történt meg. Az új M5 az M2-vel ellentétben nem atlétatrikóban, hanem öltönyben érkezik, azaz a plug-in hibrid hajtással próbál jólneveltnek tűnni. A zöld rendszám és az elektromos suhanás ne tévesszen meg senkit, szörnyű teljesítménnyel érkezhet a közepes luxusszedán. A brit
CAR magazin szerint a V8-as blokk mellett két villanymotor is helyet kap, a maximális teljesítmény 750 lóerő körül alakulhat.
Automataváltó, összkerékhajtás, két villanymotor és 700+ lóerő. Ilyen paraméterekkel várható az M5 (Forrás: Automedia)