A Franciaországban népszerű mopedautók méretével rendelkezik az AMI Buggy
Ez a picurka Citroën tanulmányautó tényleg a szabadidő kellemes eltöltésére megalkotott jármű. Olyan mint egy valódi terepjáró karikatúrája, sugárzik belőle a vidámság. A fényezetlen kerékjárati ívek, a gallytörő, illetve a fényszórókat védő rács, továbbá a „traktorgumik” komoly terepjáróra utalnak, ám valójában inkább egy strandjáró a My AMI Buggy. Persze a tetőre szerelt pótkerék és a LED-es fényhíd a tetőn már-már arra csábítanak, hogy elguruljunk vele egy dzsungel mélyére, ám a villanyhajtás miatt jobb, ha urbánus környezetben marad, ahol található hozzá konnektor is.
Hatótávolságát nem árulták el
Az ajtók helyére – a Méharira emlékezve – egy rossz időben behúzható, cipzárral záródó, átlátszó vízhatlan fóliát lehet felszerelni, a felső részén a hagyományos járművek üvegablakaira emlékeztető nyílással. Összetekert állapotban, a hozzá készült huzatban az ülések mögött tárolható. A tanulmányautóban az Advanced Comfort ülések új üléspárnákat kaptak, és az AMI One-ban még 35 mm vastag szivacsréteg 70 mm-esre nőtt a Buggyban. A memóriahabbal kombinálva mindez könnyű és puha érzetet kelt. A szivacsok az üléshéjból könnyen eltávolíthatók, felcserélhetők és moshatók. A formájára nézve úszógumit idéző, két egymásra helyezett héj pedig a strandkellékek világát idézi.
A My AMI-ból már ismerős műszerfali tárolórekeszeket a My AMI Buggy Concept tervezői teljesen újragondolták. A tárolók fölött egy mattarany fémrács húzódik, amely megakadályozza a tárgyak elmozdulását. A Buggyhoz külön útitáska-kínálat tartozik, melynek minden egyes darabja szervesen illeszkedik a belső térbe. A kiegészítők ráadásul egytől egyig 3D nyomtatással készülnek, ezért tetszés szerint reprodukálhatók.
A jármű töltőkábelét fogantyú rögzíti az utasoldali ajtókerethez
A My AMI Buggy Concept tanulmány elsődleges célja az örömszerzés és az emberek szabadság, kikapcsolódás és nonkonformitás iránti vágyának a kielégítése, ám valószínűleg csak tanulmányautó marad. Hajtásláncáról, hatótávolságáról nem mesélt a Citroën, csupán egy stílustanulmánynak szánta a mókás kis csöppséget.